Welkom in de diepte van mijn hersenbanen!

in #thelionslegion7 years ago (edited)

Er is 1 natie waar ik nooit wil wonnen, het land waar alles stil staat en dat is: "Stagnatie"

Ik hou van beweging, eeuwige groei en ontwikkeling. Ik sluit mij soms op om mijn geest te openen. Maak mij compleet stil om mij te laten horen via mijn kunstwerken die spreken tegen jullie ogen. Met vreugde daal ik af in de catacomben van mijn hersenbanen, een diepgaande ontdekkingsreis waar ik levendige revelaties ontvang van geesten die tot mij spreken met beelden.

Nu hoor ik ze denken:" Wat, geesten!?"

Inderdaad, geesten. Het zijn mijn eigen gecreëerde wezens, levende schepsels die bewegen door mijn hoofd. Ik noem ze: "mijn ideeën." Met een moederlijke kracht en zachtheid verzorg ik teder mijn kindjes die ontstaan in het labyrint van mijn hersenkronkels. Ik hou ervan om ze te zien opgroeien in de metafysische wereld, waar ik de onsterfelijke schepper ben. Wanneer mijn zonen en dochters volwassen zijn, manifesteren zij zich in de fysieke realiteit, de geesten zijn nu een deel van deze sfeer die hun schoonheid delen met iedereen die hun focus op hun richt.

De levels van mijn bewustzijn evolueren naar een hogere perceptie van mijn waarheid, bij elk nieuw idee barst er een ei open, het is de geboorte van een nieuw universum in mijn altijddurend groeiend proces. De ziel haar beweging kent geen einde, bij elke verse eigengemaakte positieve gedachte die zich onlosmaakbaar vastklampt aan mijn neuro patronen, voel ik de Goddelijke emotie "dankbaarheid." Aangedreven door mijn verlangens voel ik mijn lichaam en geest tot rust komen om geïnspireerd te bewegen naar mijn doel. In een staat van volkomen rust werk ik het hardst.

Door met liefde datgene te doen waar ik van hou, verkwist ik geen energie aan nutteloze zaken die mij tot stilstand kunnen brengen. Plezier is de drijfkracht van mijn geestelijke motor, en mijn geest is de creator die het plezier opwek.

Life is good
Bless you

Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @kamiaan to be original material and upvoted(1.5%) it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!