You are viewing a single comment's thread from:

RE: Liberty / Svoboda vs Independency / Nezávislost

Naprosto s ti rozumím a souhlasím s tebou a jsem ráda, že to tak máš a přeju ti to :)
Je pravda, že naše rozmluva s kamarádkou byla založena na tom že se necítíme úplně nejlépe v prostředí ve kterém se každá teď nacházíme a prostor a čas který sdílíme ať už ona se svojí rodinou či já se svým partnerem není úplně nejpohodovější abychom se cítily opravdu svobodně.

Každopádně to že nezávislost a svoboda nemusí vždy jít ruku v ruce mě celkem fascinuje, :). Ať už jsme ve vztahu s někým či ne.
Zrovna dnes jsem se třeba s tou samou kamarádkou bavily o komunismu...na nákup si dojdu, což o to, nezávislá jsem, ale mám svobodu v tom co si koupím? :D a tak by se to dalo vmísit snad do veškerých životních situací, politických orientací, vztahů, atd... (: