[TR] Astral Seyahat Nedir ve Kendi Deneyimlerim // What is the Astral Projection And My Experiences

in #tr6 years ago (edited)


ap.jpg

[ENG]

Hello everyone,

I'm Acun. In my steemit blog, I'm going to share my excursion photos, my pc gameplay videos and my lovely dog - Topik & cat - Bıcırık's photos ve videos. I also want to share topics about my point of interests which mysterious things, spritualizm and metapsychic. In this article I explained what the "Astral Projection" is and my personal expriences as Turkish.

[TR]

Merhaba arkadaşlar,

Kendimi tanıttığım ilk paylaşımımda steemit blog'umda (bu şekilde adlandırmam yanlış olmaz herhalde) bağzı gezi fotoğlarımı , pc gameplay videolarımı paylaşacağımdan bahsetmiştim ama paylaşımlarımın ağırlığı ailemizin sevgili üyelari Topik ve Bıcırık üzerine olacak demiştim. Fakat bugün düşündüm ve orta okul yıllarından beri meraklı olduğum gizem, spritüalizm ve metafizik konuları üzerine neden paylaşım yapmayayım dedim kendi kendime... Ve bu paylaşımımın konusunun da astral seyahat deneyimlerim olmasına karar verdim


12712485_f520.jpg

Astral Seyahat ve Lucid Dreaming Nedir

Öncelikle konu hakkında hiç bilgisi olmayan arkadaşlar için astral seyhat ve lucid dreaming kavramlarının ne olduğunu kısaca açıklamak istiyorum.

İnsanların fizik beden, mental beden, astral beden vs.. yedi farklı bedeni olduğuna inanılır. Bu bedenlerimizden bir tanesi de bir nevi ruhumuz olarak tabir edebileceğimiz astral bedenimiz. Peki ruh bedenden ayrılıp özgürce hareket edebilirmi ?! İslami kaynaklara göre doğrudan astral seyahat diye birşeyin varlığından bahsedilmese de, uyku halinin ölüm olarak adlandırıldığı ve Allah'ın yaşamasına devam etmesini istediği kullarının ruhlarını bedenlerine iade ettiği ifade ediliyor. Yani bu açıdan baktığımızda astral seyahat'in kaynağı olan Budizm ile bir çelişki teşkil etmiyor. Astral seyahat sırasında astral bedenimiz vücudumuza gri kordon diye ifade edilen bir kordon ile bağlıdır. Zaten ölüm dediğimiz fenomende bu gri kordonun vücuttan kopması anlamına geliyor.

Astral seyahat ile çıkış yaptığınızda bire bir kendi zamanınızda hareket ediyorsunuz ve gördükleriniz bire bir o an olan olaylar. Ve düşündüğünüz anda gitmek istediğiniz yere gidebiliyorsunuz. Hatta buranın kendi dünyamızda bir yer olması da şart değil, evrende herhangi bir gezegen yada nokta da olabilir. Ve de bu konunun ileri seviye ustalarının başka zamanlara ve hatta başka boyutlara gidebildikleri söyleniyor.


Orta okul, lise yıllarımdaki birkaç deneyimime geçmeden önce Lucid dreaming kavramının da ne olduğunu açıklamam gerekiyor. Lucid dreaming dediğimiz şeyde bilinçli rüya'ya deniyor. Yani siz rüya ortamında olduğunuzun tamamen bilincindesiniz ve rüyanızı kendi arzu ettiğiniz şeye göre yönlendirebiliyorsuuz.

 
İlk paylaşımımda Cansu Canan Özgen'in "Öteki Gündem" programının müdavimi olduğumdan bahsetmiştim. İşte programına ara ara konuk ettiği ve verdiği bilgileri zevkle dinlediğim Nöroloji uzmanı , Profesör Nevzat Tarhan, bir programda Afrika'da ki bir kabileden bahsetmişti. Kabile üyeleri genç bireyleri vahşi hayvanlara karşı korunma ve mücadele edebilmeleri için yetiştirirken lucid dreaming'den faydalandıklarını söylemişti. Bu bana gerçekten çok ilginç gelmişti. Bunu bir nevi bizim modern dünyada kullandığımız sanal gerçeklik (Virtual Reality) öğeleri ile yapılan bir eğitim gibi düşünebiliriz sanırım. Gerçekten çok ilginç değilmi !

Benim okul yıllarımdaki tecrübelerim ise gerçek bir astral seyahatmiydi yoksa lucid dreaming mi tam olarak kestiremiyorum. Ama aklımda kalan bir tanesinin kesin astral seyahat deneyimi olduğuna inanıyorum. O da İzmir'de çocukluğumun geçtiği Atakent - Bostanlı semtinde oniki katlı apartmanların bir tanesinin en tepesinde görüyorum kendimi. Oniki katlı apartmanın o yüksek çatısından aşşağı doğru bakıyorum sonra da sanki hava da yüzüyormuşçasına ileri doğru yavaşça uçuyorum yarım - bir metra kadar ve yine çatıya geri dönüyorum. Yalnız bunu yaparken sağ çaprazımda beni izleyen bir varlığın olduğunu hissediyorum ama bu varlığı göremiyorum. Bunu da göremememi bu konudaki acemilik ve tekamül seviyemin yeterli olmayışına bağlamıştım.

Umarım hoşunuza giden, faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgi ve Saygılar,
Acun Metehan Birer
@acun


upvtfllwrsstm.gif

Sort:  

Bi ara ben de merak sarmıştım. Aylarca uğraştım ve yarım metre kadar bedenimden ayrıldım.

Ama sonradan anladım ki tüm astral seyahat olayları, -kendimin ki de dahil-
bir yanılsamadan ibaret.
Evet o olayı yaşadığına insanlar yemin bile edebilir. Gerçekten yaşamıştır da. Ama bu başım döndüğünde odanın sallandığına yemin etmek öte gitmez.

Her şeye rağmen kontrollü deney yapmak isteyen olursa kapım açık ;)

Youtube'da şamanist bir Türk bayan arkadaşımızın konu ile alakası güzel bir videosu var izlemenizi tavsiye ederim. Shaman Dore isimli youtube kanalı var ben takipçisiyim. Bunun bir yanılsama olduğu fikrinizin bir yanılsama olduğunu size düşündürecek şekilde fikrinizde değişikliğe sebep olabilir belki videosunu izlemeniz 😊

Ergenekon-Fetö-Gezi gibi tecrübeler yaşamış insanlar olarak, "afilli kurgulara" bağışıklık kazanmış olmamız lazım diye düşünüyorum.

4-5 video izledim. Çok da ikna etmedi açıkçası.

Arkadaşının mavi şortlu olması dışında şöyle detaylı bir şey de anlatabilir;

Astralde evine gittim; Riverdale dizini kapattı, Black Miror'ı açtı. Bir kaç dakika sonra telefonuna "Çarşamba halı sahaya geliyor musun" yazan mesaj geldi. O da "yok kanka benim tarih sınavım var" yazdı. Diziye geri dönmek yerine önce mutfağa gitti. Mavi bir tabağa, lahana ve kornişon turşusu, beyaz bir tabağa iki elma ve 2 kivi aldı. Sonra yine ekranın başına geri geçti"

Ama bu sadeceO'un anlattıkları.
Tek bir kişinin söylediği "Hz. Ömer geldi bana, tweet sayısını arttırın dedi" cümlesinden çok da farklı değil :)

Diğer yandan kurgu olmayıp, böyle şeyler görmüş de olabilir insanlar. Ama bu gördüklerinin gerçek olduğu anlamına gelmez. Zira, rüyalardan bildiğimiz üzere, asıl görme gözle değil beyinle olan bir şey malum.

--

Burada DMT ile yeteneklerin açıldığından, öteki boyuta geçişten vb.. bahsediyor.

DMT, benim de bu işlere merak salmama, hatta Bitcoin ile tanışmama da vesile olan molekül ;)

Aynı zamanda, uyuşturucu familyasından bir maddeyle oluşan kafanın,
"öteki boyut" olarak adlandırılması karşısında, "bi dakika.. bunlar halisünasyon" dedirten bir molekül.

Doğru video kendi beyanından ibaret olduğu için doğruluğu sorgulanabilir belki ama ben samimiyetine inanıyroum şahsen. Bu arada dmt'yi duymuştum ama ayrıntısını bilmiyorum. Videoyu izleyeceğim. Teşekkürler 👍

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness