Nerede kalmıştık? Eskiyi özlemde mi?

in #tr6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Sayılı gün çabuk geçer derler. Aynen öyle oldu, tatil başladı ve bitti göz açıp kapayıncaya kadar derler ya işte aynen öyle.

Bu arada şunu da yazayım: önceki yazımda bahsettiğim “hakedişin” ödemesini çalıştığım şirket aldı ve çalışan bütün arkadaşlar hak ettiklerini, bayram öncesi alabildi. Bunda benim de emeğimin olmasının verdiği iç huzuru anlatmaya kelimeler yetmez. Maraşlı kalıp ustası da Kayserili sıva ustası da memleketlerine giderken ki halleri görmeye değerdi.

5 gündür uzak kaldığım elimde olsa da 500 gün uzak kalabilsem dediğim işime, şehrime, stresime geri döndüm. Güzel bir bayram geçirdim; sevdiklerimle, özlediklerimle. Umarım sizler de şeker tadında bir bayram geçirmişsinizdir. Güzel anılar biriktirmişsinizdir.


image

Bu tatil süresince, sanırım detoks diyorlardı ismine öyle değil mi? İşte ben de internet, telefon, vs teknoloji detoksu yaptım. Kimseyi ne aradım, ne de sordum: içimden gelmedi bir bıkkınlık bir istememezlik. Oysa önem verirdim bayrama – seyrana… Arar sorardım eş dost akrabayı. Ama bu bayram sadece ve sadece görebildiklerimle kutladım. Belki bundan sonraki bayramları da böyle kutlarım.

Dünya Kupası olmasa televizyonu dahi açmayacaktım ki onda da yani grup maçlarında da bu güne kadar sadece Portekiz – İspanya maçında (Dünya Kupası’na yakışır) zevk aldım. Bu gün konuştuğum çoğu arkadaşımdan da aynı tepkiyi aldım. Neydi o eski Dünya Kupaları... Dayımla izlerdik gecenin bir yarısına kadar müthiş maçlar oynanırdı.

Neyse umarım önümüzdeki maçlar biraz keyif verir de izlediğimize değer.


Hoşçakalın…
Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @agememnon.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.