ÇANAKKALE - TÜRKİYE

in #tr6 years ago

Selem herkese . Burayı 2 gündür ihmal ediyorum boş vakit bulabildim. Türkiye Cumhuriyetinin Temellerinin atıldığı , Bir Devrin Battığı yer , İtilaf donanmasının denizin dibini boyladığı o güzelim Çanakkaledeydim.
ç1.png

'' Dur Yolcu ! Bilmeden Gelip Bastığın Bu Topraklar Bir Devrin Battığı Yerdir. '' Sözü boşa söylenmemiştir.
ç3.pngç2.png

ATAM İZİNDEYİZ

ç8.png
ç4.png

'' Ey Şehit Oğlu Şehit isteme benden makber , sana ağuşunu açmış duruyor Peygamber ''
ç6.png

ç7.png
Savaştan arda kalan siperler.Çanakkale Savaşında bu siperler bazı yerlerde düşmanla bizim siper arasındaki mesafe 8 metre kadardı . Atalarımızın nasıl bir savaş psikolojisinde olduğunu belki asla anlayamayacağız.

ç9.png

1 Savaşta 2 merminin çarpışma ihtimali on milyonda birdir. Çanakkale savaşında bu mermilerden sayısızca bulunmaktadır.ç5.png
ve savaştan arda kalanlar ...

Sort:  

Çok güzel bir paylaşım, iki kere de ben ziyaret imkanı bulmuştum.