Kara Kalem Çalışmaları

in #tr6 years ago

22.png

Stres altında neler yapabiliriz konusunu biraz kısa tuttum çünkü acelem vardı ama stres altındayken stresi atmak için neler yaptığımı sizlere ilerleyen süreçlerde göstereceğim. Arkadaş çevrem oldukça iyi sanatsal resim yaptığımı görsel zekamın yüksek olduğunu söylüyorlar. Ben de elimden geldiğince bunu yaptığım logo tasarımlarına , çizdiğim resimlere yansıtmaya çalışıyorum.

21.png
Sürekli güzel kız resimlerinden şikayetçi olunuyordu arkadaşlarım tarafından. Ben de bir değişiklik olsun diye yakın bir arkadaşımın doğum günü olması sebebiyle 1 Taşla 2 kuş diyerek bu resmi çizmiştim. Doğum günü hediyesi olarak bu resimi hediye etmiştim sadece ve inanın maddi değeri yüksek olan hediyeleri bir kenara attı ve sadece bu resimi konuştu ve uzun süre teşekkür etti . Aslında zor bir resim değildi düz bir suratı olduğu için.

23.png

Bunlar da tamamen hayal gücümün yetisiyle çizdiğim resimler . O an can sıkıntısından aklıma gelen her şeyi çizmeyi denedim bir çok resmi yırtıp attım aradan sıyrılanlar bunlar . Aslında tabancayıda yırtıp atacaktım ama beğenenler oldu atmak istemedim.Gölgelendirmesini yanlış yapmıştım.

Müsait oldukça her gün bir post atmayı düşünüyorum . Gezdiğim yerleri olabilir yaptığım logo tasarımları olabilir aklıma başka şeyler de gelebilir şu an kestirip atmak istemiyorum şunu şunu yapıcam diye.

Sort:  

tebrik ederim çok güzel resimler hep isteyip yapamadığım bir şey benim yetenek meselesi işte :)

Bayılıyorum bu çalışmalara cok güzeller👏🏻👏🏻

Veee yeni bir artist daha aramıza katıldı ! Hoşgeldin! Yeni çizerleri görünce mutlu oluyorum :) Çok güzel çalışmalar, umarım bu postlardan daha çok vardır ^^