STEEMİT MACERAM [Cointürk 18. Projesi] alim15#4465

in #tr6 years ago

Steemite katılmamı Mehmet Eroğlu ile tanışmamıza ve yurtta yıllar boyunca süregelen dostluğumuza borçluyum.
Herşey önce Antalya da üniversite eğitimimin başlaması ve hazırlığın ilk kurunda Mehmet ile yani namıdeğer @lalkurd ile yerini zor bulduğum sınıfın klima önündeki terli halimizle ilk ''Antalya da çok sıcak yaaa'' geyiği yapmamızla başladı.
O zamanlar farklı yurtlarda kalıyor ve birbirmizi sadece derslerde ve de ders aralarında bahçedeki kirli coca cola banklarının üzerinde sohbet edibiliyorduk. İkimizin de ortak özelliği yenilikleri takip etmemiz ve kolay yollardan para kazanma arzumuzdu. Bu yüzdendir ki çiftlik bank ve bitcoin üzerine dakikalarca sohbet etmişliğimiz vardır.(Çiftlik banka girmedik korkmayın.)
Daha sonra kyk yurduna çıkmamız, dosluğumuzu ve birbirimize olan güvenimizi arttırdı.
Yine kışın yağmurlu bir günüde Mehmet bana steemit ile ilgili genel bir bilgi verdi. Heyecanlı ve gençlik ateşiyle bir hışım steemite üyelik aldım ancak iş bu ya koyduğum kullanıcı adını unutmuştum. Bu sebeple steemite girişim @lalkurd ile kesişmedi. Ama motivasyonumdan da bir şey kaybetmedim. Neyse lafı çokta uzatmadan @kusadası nun sunduğu projeleriyle bizlere yardımcı olmasından dolayı kendilerine müteşekkiriz.

Ben, yani @alim15 bu platforma günlük olarak post paylaşmaya ve siz değerli steemit üyelerine yer yer turizm şehirlerimizi yer yer bilimsel araştırmaları ve ara sıra da fazla üzerinde düşünülmemiş ama benim önemli olduğu kanaatında olduğum bilgileri özgün bir şekilde sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.
IMG-20180317-WA0000.jpg

Sort:  

Congratulations @alim15! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!