You are viewing a single comment's thread from:

RE: Whatsapp ödeme başlıyor

in #tr4 years ago

Teşekkür ederim @denizcakmak . Aslında bayadır buralardayım. Sadece takip ediyorum yalnız. Yazmaktan soğuyunca kolay kolay ısınamıyoruz. Umarım daha sık karşılaşırız :) Tutar mı tutmaz mı beklentisi yanlış bence. Blurt mu öyle bişey geliyormuş. Bi süre daha durulmaz buralar. Şu anda bile Steem'de mi yoksa Hive'da mı içerik üretsek kararsızız örneğin.

Sort:  

Artık ısınacağınıza eminim :) Kararsız bir durum yok aslında. Hive seçildi ve devam edildi. hive-steem savaşı

Steem ikinci planda görünüyor. Orada ne olacağı pek belli değil. Orayı taşıyabilirler gibi bir söylenti vardı. Aslında iki tarafı da benimsiyoruz. Ancak, hive öncelikli görünüyor. Blurt'u bilmiyorum, voice gelecek. Onu merak ediyorum.

Burada daha iyi bir ortam oluştuğunu hissediyorum. Burası daha sıcak görünüyor. Birçok kişi de burayı benimsemiş görünüyor. Gerçekten merakla bekliyorum. Umarım, daha sık karşılaşırız :) @anadolu