Sakın Ha 'Power Up' Yapma!

in #tr6 years ago (edited)

Başlığı okuyunca şaşıranlar olmuştur. Çünkü Steemit'in genel işleyişine aykırı bir cümle. İlk defa, @kusadasi'nın bir kampanyasını takdir ediyorum. Türkçe içerik üreticilerine "Neden Steem biriktirmeliyiz ve neden Power Up yapmalıyız?" şeklinde bir soru sordular. Kendilerini tebrik ederim. Konuyla ilgili yazıların çoğunluğunu okudum. Steemit ile ilgili en öndemli kavramlardan biri de Steem Power'dır... "Peki sen ne halt yemeye yukarıdaki başlığı koydun?" şeklinde soruları duyar gibiyim. Anlatıyorum, sabırlı olun. 'Power Up' elbette önemli. Ancak her şeyin bir yolu yordamı var.

steem-power-5953bfc3cca6f.png
Görsel kaynağı: link

Ali ve Ahmet'in 10'ar Steem'i var. Ali, Power Up yaptı, 10 SP'si oldu.

Ahmet ise yaptığı bir paylaşım için, elindeki Steem'i bir bota gönderdi. Bot cimri çıktı, Ahmet'in paylaşımına %150 oy verdi. Bir hafta sonra ödüller dağıtıldı. Ödülün ortalama %25'i küratörlere gitti. (Ki, kendi paylaşımını oyladığı için Ahmet'te Kürasyon ödülü alır. Ama bunu hesaba katmıyoruz.) Kalan ödülün %75'i Ammet'in hesabına Steem, SBD ve SP olarak yansıdı. Aldığı ödülü tamamen SP'ye çevirirse; mevcut SP'si 11.25 oluyor. Ancak Ahmet zeki biri. Gelen Steem ve SBD'yi paylaşımları için botlara göndermeye devam etti, Ali'ye göre daha kazançlı çıktı.

Şunu belirmek gerekir; Elinizde 50.000 ve daha fazla Steem varsa direkt olarak SP'ye çevirin. Ama elinizde az miktarda kripto para varsa bunu akıllıca kullanın. Konunun daha iyi anlaşılması için @sorucevap hesabındaki delegasyon, botlarla gelişme, borsalarda Steem artırma vb. konulu yazıları okuyun. Ahmet'e selam :) İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

Ahmet varya adamin dibisin. 😊

Ali, iki defa söylemeden anlamıyor :)

aslında kısa vadeli hızlı para biriktirmek için dediğiniz mantıklı. Bu acıdan da dusunmek gerek.

Teşekkür ederim.

Bütün yazıyı tebessümle okudum. Ders niteliğinde güzel bir yazı olmuş. Tamda botlar için detaylı araştırma yapma gereği duymuşken iyi denk geldi.

Birde bana botlar ile ilgili bir sıkıntım olduğunda direk size yazmam söylendi :)

Teşekkür ederim. Dilediğiniz zaman Discord'dan yazabilirsiniz.

Şimdi bu konu iyice açıklığa kavuştu işte. Bu yazdıklarını ben biliyorum ama bilmeyen kardeşlerimiz için çok faydalı olacaktır. Henüz bot nasıl çağrılır bilmeyenlerde var. Elimden geldiği kadar yardımcı oluyorum ama tavsiye edeceğim bir ismi söylemeye korkuyorum bu kardeşlerimize. Çünkü dansöz gibi bir ortam var birazda botların dönüşünde..Aslında bu konuya tam olarak olmasa bile yüzeysel sayılabilecek bilgiler versekte iyi olur diye düşünüyorum. Benim canımı yakan botlarda var yüzümü gülderenleride. İşte burası çok ince bir nokta bana sorarsanız.. Tamam biz bot kullanımı konularında tecrübeli olabiliriz ama olmayanlar kazık yiye yiye öğrenmesinler en azından canım kardeşim. Sen beni kesinlikle anlamışsındır diye umuyorum

Yaz üstad öyleyse bu konudaki tecrübelerini, daha evvel yazdın ve kaçırdım ise de linki buraya yeşillendiriver sana zahmet :)

Tecrübem ne biliyormusun kardeşim. Her bot aynı değildir. Çok iyiside var Çok dandiğide. Bu kadarı yeterlidir sanıyorum. Bunu bu şekilde söylemem bot iyi değildir anlamına gelmiyor. Lütfen böyle anlamayalım

Aynen katılıyorum söylediklerinize.

Ayrıca daha önce, bu konuda defalarca yazı yazıldı. Yeni arkadaşlar bir zahmet arama kısmını kullanıversinler. İyi bot kötü bot diye bir şey yok. Stratejik kullanım diye bir şey var.

Bunu anlatabilme zorluğu yaşıyorum işte ben. İyi bot Dandik bot derken aslında bizim insanlarmızın anlıyacağı gibi yazmaya çalışıyorum ama ......))

Tom sawyer'ın maceraları mı desem o eski matematik problemleri mi desem bilemedim :) fakat benim için yararlı bilgi. Ahmet'e selam olsun :)

Biraz öyle oldu :) Baş üstüne.

Tesbit güzel. Bilgilendirme için teşekkürler

Rica ederim hocam ne demek.

You got a 82.35% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Power Up yapmaktansa dediğiniz daha mantıklı. Hem daha fazla kişiye ulaşılır hemde SP kazanılmış olur. Kazan kazan yani :)

Üstüne bir de Steem'in, SBD'nin aşırı yükselme, düşme ihtimali var.

You got a 78.95% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 88.24% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

@anadolu may i resteem this post ?

You got a 3.08% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

peki yeni başlıyan kullanıcıların varını yoğunu sp ye çevirmesi kime yarar?

Canım kardeşim SP ye çevirirsede kendisine yarayacak tabiki. Anadolu kardeşimiz daha kazançlı olabilmek için yazmış bunları.

Hep bu ahmetler mi akıllı :) Topu atan ali ama elmayı yiyen ahmet :) Adaletsizlik var bu işte... teşekkürler bilgi için anadolu...

Ali'ye dedik "önce öğren sonra uygula" diye. Ama tekrar ettiriyor işte :)

Şu bot olaylarını bir türlü anlamadım açıklayıcı kaynaklar var mı acaba?

Olmaz olur mu hocam. Google'da "site:steemit.com botlar" araması yapın bi.

Ben de bu soruyu soracaktım, yorumlarda hep botlar var. Bir bakayım o siteye de.

Teşekkürler @anadolu , faydalı bir yazı olmuş, bugünlerde denediğim bir konu bot meselesi. Ancak SP ile ilgili de bir sorum var, 8 SP önceden göndermiştim. Bu gönderdiğim şekilde orda durmalı mı, yoksa yeşil yuvarlak imleç ile sağa sola kaydırarak Power dovn yapmalı mıyım. Power Dovn sekmesi içinde ne kadar SP olmalı ki oy gücüm yüksek olsun. örneğin 8 SP varsa, Power Dovn miktarı 8 mi, 1 mi, 3 mü olursa daha etkili oy atabiliriz.

50-100 SP olmadıktan sonra Power down yapmayın hocam. Size bi faydası olmaz.

bu steemmit bana biraz karışık geliyor ama çözeceğim yakında, zaman buldukça vakit ayırıp, faydalı tüm postları takip ediyorum. Tecrübeli arkadaşların sık sık Türkçe içerik paylaşmaları oldukça verimli olacaktır. Görüyorum ki bir çok arkadaşta bu konuda hassasiyet göstermekte, Emek verip zahmet edip eğitici post gönderen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. iyi ki varsınız

Teşekkür ederim. Öğrenmesi zor değil hocam. Öğrendikçe daha eğlenceli hale geliyor.

Platforma yeni olduğum için, bu bot oalyına hala aşina değilim. Bu konuda bir başlangıç yazısı var mı daha önceden yazan veya özet olarak nedir bot muhabbeti?

Bottracker taktikleri yazımda verdiğim linklerle başlayabilirsiniz.

Bu konuda size kesinlikle katiliyorum cok guzel bir paylasim olmus