TR etiketindeki paylaşımları takibe başlıyorum

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar. Bir süredir Steem Power'imi oy satarak değerlendiriyordum. Komisyonlardan ve gelir düşüklüğü sebebiyle bu işi bıraktım.

Marketteki olumlu sinyaller ve benzeri sebeplerle Steemit'e, kripto paralara daha fazla vakit ayırmaya karar verdim. İçerik oluşturma ve içerik takibi konusunda #tr etiketinde aktif olacağım. Oylama gücünü yine etiket yararına kullanacağım.

Umarım önümüzdeki yıl daha eğlenceli ve kazançlı bir topluluk oluruz. Discord kanalını da daha aktif kullanmak istiyorum. Vakit elverdiğince kanallara da katkıda bulunmaya çalışacağım. Görüşmek üzere, iyi eğlenceler, bol kazançlar.

Discord kanalımız:
Steemit:https://discord.gg/VV956th

Sort:  

hoş geldin,abi. özledik)

Hoş bulduk hocam 😊

Hoşgeldin dostum @anadolu

Hoş buldum hocam :)

@anadolu'dan güzel haberler almak mutluluk verici. @edebiyat'ı biraz incele hocam. Senin gibi güzel insanların destekleri ile nerelere geldik. :)

Tamamdır hocam @sahinadm. etkinlikleri falan takip ediyordum. Bir de yakından bakayım.

Teşekkür ederim efendim. Hoş geldin tekrar. :)

Posted using Partiko Android

You got a 5.07% upvote from @minnowvotes courtesy of @anadolu!