TR Topluluğu Para Kazanmak İstemiyor Mu Acaba?

in #tr6 years ago (edited)

İyi akşamlar. Bir kaç gündür işlerden dolayı Steemit'e fazla giremiyorum. Biraz önce etiketlere, etkinliklere, paylaşımlara biraz göz gezdirme fırsatım oldu. Cuma günü bir etkinlik duyurusu yapmışım, bir kaç kişi katılmış. Bir hafta önce @sorucevap hesabıyla ilgili bir duyuru yapmışız. Hiç katılım olmamış :) Şöyle bir düşündüm de; "Acaba etkinlik vb. işi bana göre değil mi? Çok zor kurallar mı belirliyorum? Ya da topluluktaki herkes felaket para kazanıyor da benim etkinliklere tenezzül etmiyorlar mı? :)"

explore.png

@sorucevap hesabıyla yaptığımız duyuru aynen geçerli. Soru cevap tarzındaki bilgilendirici yazılarını belirtilen Discord hesabına gönderebilirsiniz. Yapılan paylaşımlara oy desteği veriliyor. Paylaşılan içeriklerin SBD ödülleri yazara gönderiliyor. Hesabın oylama gücü TR etiketindeki paylaşımlar için kullanılacak.

@anadolu yakında ücretli oylamayı bırakacak. 23 Nisan'da kiralanan delegasyonun süresi dolacak. Aşırı derecede zarar ettirdiği için yenilemeyi düşünmüyorum. 22 Nisan'a kadar mevcut sistemden yararlanabilirsiniz.

Steemit, Steem ve kripto paralar çok iyi yerlere gidiyor. Projesi olan kripto paralardan az da olsa bulundurmaya çalışın. Cüzdanınızda olabildiğince Steem ve SBD bulundurun. SP miktarınızı artırmanın yollarını arayın. Konuyla ilgili trende çıkmış bir yazı burada. Önümüzdeki günler çok iyi fırsatlara gebe. Zaman kaybetmeden yerinizi almaya bakın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

malasef yarismalarla olacak bir is degil bu. istedigimiz kadar guzel icerikte uretsek tr tagindaki insanlarin hic biri oy atmiyor. boyle oldugu surece zaten tr etiketide trdeki yazarlarda gelisemez. yarismalardan ziyade tr etiketine bakip hergun uretilen kaliteli yazilari oylamasi lazim buyuk sp guclu insanlarin ki herkes gelissin

Tr etiketindeki insanlar oy atıyorlar dostum takip ediyorsunuzdur zaten. Büyük sp li kişiler de oy atacaklarını söylediler ve bunun için zamanları olmadığını söylediler. Dolayısıyla farklı projeler doğdu vesaire.

walla kardesim oy atanlarin hepsi benim seviyelerimdeki insanlar. buyuk spli oy atanlar cok nadir ya da atsada cok kucuk yzudelerde oy atiyorlar. Boyle boyle gelismeye calisirsak 5 sene rahat ugrasiriz

Katılıyorum. Art niyetli dusunmek istemiyorum ama sanki kimse kimsenin gelismesini istemiyor gibi bir durum var. Dolaysiyla tr tagi de gelisemiyor.

Burada tek düze bir kazanç sisteminin olmadığını ve birçok şekilde ve farklı uğraşlar ile kazanç sağlanabildiğine sürekli şahit oluyorum. Herkes bir iz bulmaya çalışıyor ve oradan yürümeye gayret ediyor. Bugün kazandığın ne ise , yarın çok farklı olabiliyor. Herhangi bir ortalaması yok.

Valla bende kaçırdım :) nasıl kaçırdım anlamadım. Hastalık işlerin yoğunluğu vakit darlığı biraz uzaklaştırıyor. Aynen birçok kişinin de sınav dönemi burası çok başı boş kalıyor..

Sorun değil hocam. Etkinlikler devam eder. Ama imkan buldukça yararlanmak lazım.

@darkreaper90 sana kesinlikle katılıyorum. Oy atan 1000 de 1001. Steemit de yeni olmama rağmen tr nin bu konuda çok zayıf olduğunu gördüm... Türkçe bir şeyler yazmak pek içimden gelmiyor.

Hocam insanların şu sıralar sınav dönemleriydi, şahsen benim öyledi. Diğer yandan yazar aramanıza da döneceğim diyelim. Ama uygun bir şeyler bulabilirsem...
Hayırlısı diyelim :)

Aynen öyle hocam. Bazen başımızı kaşıyacak vakit olmuyor :)

güzel yazınız için teşekkür ederim, fakat tr topluluğu içerisindeki balinalardan altlara gelen bir şey yok. şu vakte kadar yaptığım paylaşımların %90'ında tr etiketi kullandım da ne oldu.
artık fayda olmayan bu etiketi mümkün mertebe kullanmamaya çalışıyorum.
iyi geceler.

Öncelikle belirtelim: Tr topluluğunda balina yok hocam. Çok sayıda oy alan içeriklerle kendi paylaşımlarınızı karşılaştırın. Neden az oy aldığınızı çözersiniz.

Ben fırsat buldukça kullanmaya çalışıyorum. Hemen hemen her postuma beğeni için kullandım baya karlı bi sistem. 1 e 3 geliyor her zaman.

Teşekkür ederim hocam.

Valla hocam serzenişlerinde haklısın.Bir grup insan tr nin gelişmesi adına birşeyler yapıyor.Sanırım şunun farkına varılamadı.Eğer birlik olamazsak hiçbirimiz kazanamayız.

Teşekkür ederim. Dışarıdan hiç bir destek gelmese bile şu anda topluluk olarak iyi kazançlar elde ederiz. Ama çoğu kişi "benim oyumun ne değeri olacak?" şeklinde düşünüyor.

Bende bazen butun paylasimlar görünmüyor . Yeni paylasim diye seçtiğimde en az 1 saat gösteriyor belki o yuzden kacirdim:)

Sorun değil hocam. @sorucevap'ınki kalıcı.

English version needed !

Thank you for the information.

Blocktrades sagolsun. Kiralanan delegasyonun 3 katı kira istiyor. Bu sekilde bu sistem nasil devam edecek anlamıyorum. Steemit yakinda sadece balinalara kalacak. Ve bizler sosyalist steemit hayallerimizle basbasa kalacagiz.

Sorma hocam. Son 4 ayda 1500 kadar Steem ödemişim.

İstiyor da inanmıyor gibi geliyor bana, siz o katılan arkadaşlara iyi kazandırsanız bir sonraki sefere 10 kat daha fazla katılım olacaktır diyeceğim ama bir projenize katılan bile çıkmamış. Üzücü durum.

Zaten iyi kazandırıyorum hocam :) Katılanlara 1$ değerinde oy vermişim. Ha oylama gücüm 15$ olsaydı 10$ verecektim.

You got a 50.00% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

Ben hepsine katılmak istiyorum ama şuan hayat tam tempo çok hızlı ve yoğun ilerliyor inşallah katılmak dileğiyle...

Aşağı yukarı aynı durumdayız hocam :) Boş kaldığınızda beklerim.

You got a 53.57% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

You just received a 89.29% upvote from @honestbot, courtesy of @anadolu!
WaveSmall.gif

You got a 78.95% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP. Click For details | Discord server

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

merhaba hocam steemit te yeniyim yol gösterip yardım edecek arkadaşlar var mıdır ya da herhangi bir topluluğa nasıl üye olabilirim. tam olarak anlayamadım sistemi