Absurdistan #2

in #tr6 years ago


Yüz yıldan fazla zaman önce Jack the Ripper adıyla bilinen adam adaletin önüne çıkarıldı. Onun suçu kadın fahişeler, fahişe gibi giyinmiş olması ve onların "tiplerine" uyacak şekilde bakımlı, bağırıyordu: “Jack, beni öldür! Beni öldür! ”Onlara çocuksu şekilde gülümsedi ...

“Size karşı suçlamalara nasıl bir savunmayla çıkıyorsunuz?”

"Suçlu değilim ben."

Halk şokta kaldı; Tüm gözler karanlık bir tüvit takım elbiseli çekici bir beyefendiye bakakaldı.

“Ben bir doktorum Sayın Yargıç. Vücudun hastalıklarını tedavi ederim. Bu fahişeler, Londra'nın etine bulaşıyordu, ve bir doktor olarak Sayın Yargıç, buna katlanamayacağım. Onlar, gittikleri her yerde hastalık ve suçları yayan iğrenç kirli parazitler. Söylesenize bayanlar baylar, bu kadınların toplumdan kurtulmak için bana hepiniz minnettar değilmisiniz. Kamu hizmeti yapıyordum. ”

Mahkeme salonu alkışlarla patlar. Kadınlar öpücüğü atar ve çığlık atarlar “Seni seviyorum Jack!” Jack the Ripper küçük bir yay alır.Ve ateşler.

Sort:  

This post has received a 0.14 % upvote from @drotto thanks to: @anbilivibil.

Congratulations @anbilivibil! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!