Saçma Hikayeler Vol5

in #tr6 years ago


Kaliforniya'ya taşınmak giderek daha mantıklı olmaya başlar. Belki sıcak bir iklimde daha iyi kendimi geliştirebilirim. Daha az depresif, daha az karamsar, daha az intihar düşüncesi ... Bu ateşli çatlamayı özleyen bir çatlak fahişe gibi güneşe özlem duyuyorum.

Zihnimin gözünde kendimi altın rengârenk saçlarla, esintiyle, uzun bir elbise ya da bikini ile görüyorum ki bu durumda karanlık parıltılı bronzluk ve iri göğüslerim var. Vücudumun her hücresi bir vibratör gibi patlayana kadar sağlıklı yemek yiyip, günde iki kez meditasyon yapacak, şarkı söyleyecek ve detoks yapacağım.

Kaliforniya tam donanımlı bir şekilde gitmeyi hayal ederken, manzaralarımıda belirledim San Francisco.

Stilettos'a varıyorum, her şeye hazırım. Rüzgar beni ayağımdan devirdi ve Embarcadero'ya kadar sokakta, Rus Hill'de, Nob Hill'de sürükledi. Düşünüyorum da: Bu, düşündüğüm gibi kartpostal Kaliforniya değil.
devamı gelecek...

Sort:  

This post has received a 0.06 % upvote from @drotto thanks to: @anbilivibil.