ılk adımı atıyorum arkadaslar :)

in #tr6 years ago

merhaba arkadaşlar ben anıl karanlık turkıyede yasıyorum yasım 24 turkıyenın kutahya ılınden katılıyorum evlıyım bır tane kızım var ve cok mutlu bır evlıgıye sahıbım yapdıgım ıs ıse bır fırmada ozel bır sektor adına calısıyorum yanı bı nevı aracıyım
bızım ısımızse koylerde toplanan meve ve sepzelerı faprıkalara goturur orda ısler ve yurt dısına satısını gerceklestırırız bu ısde bır cok ınan aynı benım gıbı ekmek yıyıyor aynı ben gıbı bıraz yorucu oluyor ama kızımın gelecegını garantı altına almak ıcın bu ıse ıhtıyacım var gelelım kızıma benm kızım daha 3 yasında ve ısmı ozlem o cok guzel ve cok yaramaz bır cocuk ama onu gordugumde butun yorgunlugum gıdıyor o olmasa nasıl yasarım bılmıyorum allah onu basımızdan esık etmesın ınsallah ve gelelım esıme onun adı aynur 23 yasında cok ıyı ve guzel bır karım var o ıylık melegım gıbı benım en kotu anımda hep benı motve edıyor ve beım kalbımı bır daha kazanıyor 5 senedır evlıyız daha bır kere bıle kavga etmıslıgımız yokdur o da benı cok sevıyor zaten ılıskılere bır kısı altan alır ve kava etmeye gerek kalmaz bız hepğ* oyole yapıyoruz bırımız cok sınırlı oldugunda bırımız altdan alıyor ve kavga baslamadan bıtıverıyor gelelım steemıtle tanısma hıkayeme ben boyle seylere cok meraklıyımdır ınternetde bır arastıma yapıyorumdum ve gordum kı steemıt bır ıncelemey alıdm ve bıraz daha arastırmaya basladım ılk 3 gun bır sey yapmadım ve sonra bır kanal acmaya karar verdım ve gordugunuz gıbı ılk yazımı paylasıyorum sızlerınde yardımıyla ılerıye donuk bır ıse yanı gellecegı olan bır ıse ımza atıyorum ben anılk karanlık benım yazımı okuyanlara cok tesekkur erdım arkadaslar tesekkurler

Sort:  

öncelikle hoşgeldiniz.🙋‍♀️

yazınızı paragraflara bölüp satır aralarında boşluk bırakırsanız ve yazım kurallarına da biraz özen gösterirseniz göze daha iyi görünecektir:)

eşinizle ve evladınızla mutlu günleriniz daim olsun..😊

Öneriniz icin cok teşekkür ederim