ARAF Sistemi Bitti

in #tr6 years ago

Arkadaşlar bazılarınızın bildiği üzere 4 senedir süren bir davamı avukatlarım kazandıklarının haberini verdiler.

Fazla detay vermeyeceğim ama Rusya'dan bir şirketle yaşanılan bir sıkıntıdan dolayı 4 senedir kazancımı alamıyordum. Sonunda dava sonuçlandı ve fazlasıyla geri alıyorum hepsini.

Konu hakkında bilgisi olanlar herhangi bir şirket ve kazancın nasıl olduğu ile alakalı bilgi vermesinler lütfen.


Bu sevinçli haberden dolayı bir karar aldım ve ücretli oylamayı tamamen bıraktım.


Araf.png

ayrac1.png

Abone olanların dünden önce oyladıklarım haricinde kalan ücretlerini iade ettim.

Bundan sonra #tr etiketinde gezinirken karşılaştığım yazıları duruma göre beğenmeye devam edeceğim.

Proje bitmiş olsa da @arafs hesabı Steemit hakkında merak ettiklerini araştırıp size aktarmaya devam edecek.

Ayrıca kripto paralar ve teknik analiz konusunda da bildiklerimi aktarmaya çalışacağım.

Hepinize iyi çalışmalar dilerim şimdiden.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

İyi bir haber, gözün aydın, hayırlı olsun.

Teşekkür ederim, sağolun.

Ücretli oylamaya biraz devam etseniz çok iyi olurdu bizim için

ücretsiz oylama daha iyi değil mi :)

bana denk gelmez, anadoluda denk gelmiyor

Ne @anadolu ne de ben herhangi bir ayrım yapmıyoruz. İçerik kaliteli ise ona göre hareket ediliyor.

Çok fazla kaliteli içerik çıkıyor bende kaliteli yazıyorum fakat o kadar yazı olunca bana kadar oy kalmıyor :D

Postu görmeden "üzdü" yorumu yapmıştım. Üzmemiş :)

Aynen ben de 😁

😊😊

Hayırlı olsun @arafs.

Teşekkürler.

Ne güzel habermiş. Hayırlı uğurlu olsun.

Teşekkür ederim evet öyle :))

olleyy :) tebik ederimm :)

Teşekkürler :))

gözün aydın, bundan sonrası hayırlı olsun senin adına.

Teşekkürler umarım ;)

Hayırlı uğurlu olsun hocam adınıza sevindim. Araf sistemi bizim için iyi oluyordu, ama neticede karar sizin. Her şeyin hayırlısı olsun hocam.

Amin, teşekkür ederim ;)

Hayırlı olsun, 4 sene uzun bir zaman ve sonunda istediğin gibi sonuçlanması ayrı bir mutluluk verici bir durum. Aramızda olman yeterli benim için 👍

Umudu kesmiştim ama olumlu olması beni de sevindirdi baya :))

Çok sevindim davanın olumlu sonuçlanmasına :) Bu sayede #tr topluluğuna daha çok desteğiniz olacağı kanısındayım :)

Tabi ki her zaman :))

Hakkınız olanı emeğinizin karşılığını almanıza sevindim.

Teşekkür ederim.

Yeni başlangıçlarınız sizin için hayırlı olsun.☺

Falımda çıkmıştı, teşekkürler :D

Hakkınızda hayırlısı olsun, sizin adınıza çok sevindim. Umarım hayatın size olan cevabı geç olsa da böyle olumlu ve sevindirici olur.

Teşekkür ederim :))

Gözünüz aydın, hayırlı olsun. Buralarda olmanız olumlu.

Çok sağolun :))

Ooo hayırlı olsun hocam. Bundan sonraki maceralarınızda da başarılar dilerim 😊

Çok teşekkür ederim hocam :))

Hayırlı olsun. Yeni süreçte de umarım işler istediğin gibi gider hocam :)

Hayırlısı diyelim bakalım :))

Hayırlı olsun.. Güzel haberleriniz daimi olsun..

Teşekkür ederim umarım öyle olur :)

Kayıp rıhtımlarda kalmış yazılar yaşadı ;)

Sahile vururlar artık :))

hayırlı ugurlu olsun hocam..
senin adına çok sevindim..
inşallah benimde süren bazı davalarım var, aynı şekilde banada kazanmak nasip olur..
ama senin yerinde olsam, madem daha çok paran olacak, neden steeemitte yatırımını arttırıp bot işine veya witness olaylarına girmiyorsun..
toplulugumuzda saygın bir yere sahipsin.. bence güzel olur :)

Teşekkürler, umarım süreç olumlu sonuçlanır adınıza. O tarz şeylerle uğraşmak istemiyorum, sağolun :)

Hayırlı uğurlu olsun .)

Teşekkürler :))

Arafta kalmamış :)
İnşallah adalet her zaman haklıdan yana işler.

İnşallah hep öyle olur dediğiniz gibi, araftan aldık :)

Geçmiş olsun, sevindim sizin adınıza.

Teşekkür ediyorum.

çok sevindim, gözün aydın tekrardan🤗

Çok teşekkürler efendim. :))

Gözünüz aydın hakkınızı alabilmenize sevindim :)

Sağolun hakkımı aramayı her zaman yaparım :))

hayırlı olsun hocam , sizi geç tanımama rağmen ve aboneniz olamama rağmen sizler gibilerini burada görmek biz yeni başlayanlar için çok güzel teşekkürler

Çok teşekkürler, umarım içeriklerinizde sık sık karşılaşırız o zaman bundan sonra.

inşallah hocam

tekrar hayırlı olsun abi. Umarım işlerin iyi gitmeye devam eder. :)

Teşekkürler hocam ;)

Bu zamana kadar olan katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim ☺️
İnşallah herşey gönlünüzce olsun hocam 😃

Çok teşekkür ederim Semra hanım, hepimiz için inşallah :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

hayurlı olsun sevgili dostum. hayatında büyük ve güzel bir gelişme..

Teşekkür ederim, evet güzel bir gelişme ;)

hayırlı olsun. inşaat işi miydi makine satım işi miydi?

teşekkürler, hiçbiri.

@arafs Yeni gördüm yazıyı gözün aydın olsun dostum. İnşallah balina yolunda hızla ilerlersin...

Teşekkürler hocam sağolun :))