You are viewing a single comment's thread from:

RE: PROFİL RESMİMİ OLUŞTURMAMA YARDIM EDER MİSİNİZ? 😄 Birinciye 2 sbd 🏆 🏆 🏆 🏆

in #tr6 years ago

Samsung'un yeni çıkacak telefonunda kendinizi böyle animasyon gösterme gibi bir özelliği olacaktı, belki bunu direk yapan uygulamalar vardır o şekilde. Siz fotoğrafınızı koyuyorsunuz size geri animasyon, anime, karikatür tarzında geri veriyordur.

Güzel yarışma :)

Sort:  

Yorumunuz için teşekkür ederim :)))
Telefonum sony experia premium dediğiniz programı destekliyor mu bilmiyorum 😄
Teknolojiyi öğrenmeye geç başlamış biri olarak öyle bir proğramdan haberim yoktu, zamanla öğreniyorum 😃 bu arada öğrenmenin yaşı da yok ölünceye kadar öğrenme sürecimiz devam ediyor.
Kafamda bir yarışma oluşturma fikri vardı. Ben de anonim profil araştırıyordum ama bulamıyordum, @ruen kardeşimizin postunu okurken bir şimşek 🌩 çaktı 😂 ve bu yarışmayı oluşturmaya karar verdim. Umarım istediğim katılım gerçekleşir:)))

Yeni çıkacak telefonda olacak o özellik s9, sadece resim olarak değil oluşturduğun karakter senin tüm mimiklerine kadar takip ediyor sonrasında. Kendi emojini oluşturuyorsun. 02:20 den başlamış ufak bir görüntü var :)

Off yaa bu telefon harika ama telefonumu daha yeni değiştirdim bir kaç sene bununla idare etmek zorundayım.

Steemit den kazanır da alırsın umarım 😇

Çocuk okutan biri olarak biraz zor ama kısmet yine de 😃

İşte o kadar çok kazanın ki hepsini rahat yapın 😇

İleride yapabileceğinize inanıyorum ben.

İnşallah hepbirlikte çok güzel günler göreceğimize ben de inanıyorum. Sadece ben değil bu platform için çabalayan herkes emeğinin karşılığını alacak buna yürekten inanıyorum.