Yerli Borsalara Çağrı Yarışması'na Destek

in #tr6 years ago

TR topluluğunun daha fazla gelişmesi için sunduğum önerilere karşılıklar gelmeye başladı. Zaten aktif bir şekilde bu öneriler üzerinde çalışanlar vardı aramızda, daha fazlasını da yapmaya çalışmaları hepimiz için sevindirici bir haber oldu.

Öncelikle yeni insanları davet etme noktasında @kusadasi'nın çalışmaları devam ediyor. Bir yandan @burakdogusoy gibi bireysel olarak burayı çevresindeki insanlara anlatanlar var ve bu sayı gittikçe artmaya devam ediyor.


Aslında bireysel olarak yapılanların yanında daha büyük bir şekilde reklam yapmamızı ve insanların dikkatini çekmemizi sağlayacak bazı çalışmalar üzerinde durmamız gerekiyor. Bunlardan ilkini @murattatar daha önceden de düşündüğü bu konu üzerine Yerli Borsalara Çağrı adı altında bir yarışma hazırlayarak başlatmış oldu.


Şimdiden katılım sayısının artıyor olmasını görmek güzel ama sanırım sayıca yine çok az.

İlla ki yarışmaya katılmak için özene bezene bunu yapmanıza gerek yok arkadaşlar. Ne kadar çok kişi kısadan da olsa bir mail atması hepimiz için çok önemli. Yeni katılanlar da dahil olmak üzere lütfen herkes en azından bir mail atsınlar.

Adresler belli: [email protected] ve [email protected]

Bu adreslere kısaca borsanızda Steem / TRY'nin işleme açılmasını istiyoruz diye mail atmanız bile yeterli. Ne kadar çok istek olursa o kadar çok bu isteği ön plana alacaklardır. Bu işlemi yapmak hepimizi rahatlatacak.

Şimdi kazanmıyorum çok da umrumda değil diye düşünmeyin lütfen, yarın ihtiyacınız olduğunda blocktrades'in büyük kesintilerine veya borsalar arası gönderme işlemleri arasında dolanmaya maruz kalmamak için şimdiden harekete geçmeniz gerekiyor.

Benim kendime ait atıl olarak kullanmadığım onlarca mail hesabım var, eminim ki birçoğunuzun da en azından 3-4 mail adresi mevcut. Bu içeriği girdikten sonra ben bütün mail adreslerime tek tek girerek yukarıda verdiğim mail adreslerine bu isteğimi dile getireceğim.

Ayrıca daha öncesinde yaptığım bitcoin analizine göre çizdiğim yeşil dairenin içine girmiş bulunmaktayız. Yaklaşık 1,5 ay önce borsadan çektiğim miktarın büyük kısmını tekrar bitcoin alarak içeriye sokmaya yarından itibaren bu borsalarda hesap açarak başlıyorum.


Screenshot_4.png

Yaptığım bu yatırımları da Steemit'te değerlendirmek istediğimi ve borsalarında Steem'in eklenmesi talebimi o şekilde yaparak daha etkili bir istekte bulunacağım. (10 gün içinde bitcoinin artık ciddi bir artışa geçmeye başlayacağını düşünüyorum. YTD.)

Lütfen herkes de en azından bir mail atarak bu işlemi daha hızlı hale getirmeleri için talepte bulunsun.

Yarışmanın içeriğine şuradaki içerikten ulaşabilirsiniz. @murattatar'a böyle bir girişimde bulunduğu için teşekkür ederim.

Ayrıca destek olacağını belirten @damla, @anadolu, @keepcalmandread, @sauronbey (@jumobt) ve katılan herkese de ayrıca teşekkür ederim.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(Nasdaq), Diğer görseller tradingview sitesinin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Ben de yazayım birazdan kendilerine. Ne kadar çok mail, o kadar iyi.

Teşekkürler :))

Kalemin gücü!
Yarışmada maddi desteğin enikonu ortada zaten. Manevi yönden ise; Malum son yazın hayli dolu bir yazıydı. Olayı ateşleyen sanırım bu oldu.
Hem kendi adıma hem de topluluktan biri olarak Çifte teşekkürler!

Sizin gibi birileri üstlenmedikçe benim söylediklerim lafta kalır hep, ben bir şey yapmıyorum. Teşekkürü hak eden sizlersiniz.

Aynen bunu sadece bir mail üzerinden değil daha fazla mail adresi üzerinden yapmak olasılığı çok daha artıracaktır. Bu bağlamda ben de bugün diğer mail adreslerimden tekrar istekte bulunacağım.

Ayrıca senin de belirttiğin gibi yatırım yapacak insanların buralarda hesap açıp yatırımlarını bu amaç için kullanacaklarını belirtmeleri en büyük etken olacaktır diye düşünüyorum.

Teşekkürler, ne kadar fazla olursa o kadar ön plana alınır.

Hocam bireysel yaptığım başı şeyleri bir süre sonra senin yazılarında görünce hem bir tebessüm oluşuyor hemde ben bu işi öğreniyorum galiba doğru hareketler yapıyorum diyorum kendi kendime. Yazında bana yer verdiğin için teşekkürler onur duydum

Estağfurullah yaptıklarınızı takip etmek yetiyor bize, daha iyisini yapacağınıza eminim :))

Sent it again ;)

mail2.png

Teşekkürler, ben de kanıtları eklerim müsait bir zamanda umarım. Eskilerden kalma mail adreslerini gün yüzüne çıkarmaya başladım şimdiden :))

Umarim dedigin gibi olur @arafs. Piyasalarin artk toparlanmaya ihtiyaci var. Hepimizin gönlünden gecen bogaya bir an önce girilmesi.

Geniş çerçevede baktığımızda Fibonacci zaman indikatörü önümüzdeki günlerde bir dönüşün olacağına işaret ediyor, üçgenin de daraldığı noktaya geldiğimizi ele aldığımda yükseleceğini umut ediyorum diyelim ;)

Hep destek, tam destek :)