STEEMIT VE BEN...

in #tr6 years ago

71af0983e7.jpg
Kaynak

Steemite katıldığım günlerde neredeyse hiç kullanmadım, o dönemler crypto dünyasıyla yeni tanışmış ve bu alanda hiç bir bilgisi olmayan ben bu dünya içinde kaybolup gitmiştim. Akıl oyunları filminin profesörü John Nash gibi alışık olduğum bir ekosistem dışında gelişen bu durumu kabullenmek o kadar zor oldu ki, yaklaşık iki ay gibi bir süre kendime şizofren gibi bakıyordum :)
Yaşadığım dünya ile crypto dünyası arasında ki farkları aradan kaldırmak zaman aldı tabi. Çalışma hayatımın dışında arta kalan zamanımın tamamını crypto dünyasını içinde kaybolmuş bir vaziyette geçirdim. Ekranda grafikler, borsaların sayfaları ve bu alanda bilgili kişilerin tecrübeleri derken en sonunda normale dönebildim. Geçen süreyi kayıp olarak değerlendirmedim aksine belli noktalarda kazanç bile sağladım. Tecrübe ve bilgi. Bu süreç içinde steemit ile tanıştım ama dediğim gibi belli bir süre kullanmadım, hesabı açmak ve belki ilerde kullanırsam kıyıda bir yerde dursun niyetindeydim. İlerleyen zamanlarda tweeter da rastladığım bir watsapp grup linkiyle, steemit destek grubuna dahil oldum. İlk tanıştığım ve kendileriyle fiziksel hiçbir bağım olmayan fakat gerçek anlamda samimi yaklaşımlarını gördüğüm @obulunmaz @cuaderno @ctuka ya teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Daha sonrasında @sahinadm hocam ile tanıştım ve #tr topluluğunun @edebiyat alanında buluşması, tanışması ve muhabbet havasında bir ortam için bir adım atmaya niyet ettik. Tabi bütün yükü hocamın sırtına yükledim :)
Bu aşamada desteklerini ve yol arkadaşlığını cahil halime katlanıp da esirgemedikleri için tekrar teşekkür ediyorum.
Hala acemiyim gerçi. Steemiti etkin kullanmaya gruba dahil olduktan sonra başladım.

Ve işte boş zamanlarımın çoğunu alan steemit macerası başladı. Bu dönemden sonra günlük paylaşımlar yapmaya karar verdim çünkü artık bir destek grubu vardı ve birbirimizin gelişmesi için çaba sarf ediyorlardı. Ediyorlardı deyip geçmek doğru değil halen hep destek tam destek devam ediyoruz :)
Bu aralar işten artan zamanımın büyük bölümünü burada geçiriyor özgün içerikler üretmeye çalışıyorum. Tabi kazanmakta istiyorum. Burada şunu belirteyim Dünya dili dediğimiz İngilizce burada para diline dönüyor, yani ingilizceniz varsa ilerlemek daha kolay olacağı için kazanmakta daha kısa vadede olacaktır. Maalesef beni yabancı dilim yok. Ben kendimce öncelikle değerli paylaşımlar yapmak, ikinci planda güzel bir gelir elde etmeye çalışmak için kullanıyorum. Tabi sabah yazınca akşama kazanmak büyük bir beklenti olacaktır bunun için sabır ve biraz zaman gerekiyor. Kazanmak için başka yollarda kullanıyorum tabi, bunların başında bot kullanmak geliyor. Bot kullanımını genelde paylaşımdan bir gün sonra yapıyorum ki yazımı okuyup beğenen arkadaşlarda yaptıkları beğenilerden az da olsa bir gelir elde etsin istiyorum. Bu yöntemi de @muratkbesiroglu hocamdan öğrendim :)
Bu yazımı okuyup eğer ki halen takip etmiyorsanız tavsiyemdir takip ediniz. Ayrıca bu platformda @anadolu @arafs @kusadasi ve daha başka destekçilerin #tr tagı altında yapılan paylaşımlara destek vermesi mutluluk ve motivasyon arttırıcı unsurlar olarak öne çıkıyor.
Bu arada reklam ücretlerini ne zaman yatıracaksınız abiler :) :) :)
Neyse espri tadında kalsın, yazarken korkuyorum bazen okuyanlar yanlış anlayacak diye, ama ardına o kadar gülücük koydum ki, artık öyle anlayan olursa kendisi için yapabilecek bir şeyim yok.

Eveeet fazla uzatmadan steemitle aramdaki diyaloğu dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. Yukarıda adını zikrettiğim bütün kişi ve hesapları burada tanıdım ve gün geçtikçe yenileri ekleniyor, onu da belki başka bir yazı ile anlatırım. Dostlar Sttemithanesi deriz başlığına da :)
Bakarsınız ilerleyen zamanlarda @mahfi hocamla bir atölye kurarız burada.
Ya ben bu kadar uzun yazmazdım beni bu güzel havalar mahvetti diyemiyorum, onu başkası söylemiş.Beni @sahinadm hocam gaza getirdi, sizin başınıza sardı, yoksa ben kendi halimde şiirler yazıp okuyan biriydim. Bu arada @baycan arkadaşımızda ilk yazılarımı paylaştığım dönemlerde verdiği destek ve yönlendirmeleriyle küçük yol haritamı çıkarmaya yardımcı olmuştu, bu vesileyle kendisine, ve bütün yol arkadaşlarına tek tek canı gönülden teşekkür ediyorum.
Ve siz değerli okuyuculara ayrıca teşekkür ediyorum bana katlanma nezaketinde bulunduğunuz için.

maxresdefault.jpg
Kaynak

Lütfen memnuniyetinizi dostlarınıza, şikayetlerinizi bana bildiriniz :) :) :)
Kusurumuz eksiğimiz varsa affola efendim.
Bir sonraki yayına kadar sevgi ve muhabbetle kalın...

e.avina

Sort:  

Hep birlikte yardımlaştık, bilgi alışverişinde bulunduk demek daha doğru olacaktır.

Teşekkür ederim.

İnşallah hep birlikte de devam ederiz hocam, desteklerinizi unutmayacağım,gerçi bu aralar grubu fazla meşgul ediyor hissindeyim ama :)

Bence devam et, biz biraz boşlamış olabiliriz. Senin çabaların ve istikrarın hepimize ilham olacaktır.

Teşekkür ederim efendim.

You got a 9.52% upvote from @proffit courtesy of @avina!
2-25% Return on investment. Check steembottracker.com for current status
Minimum 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Minimum 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Sikayet ve katlanmak ne demek muhabbet tadinda bir paylaşım tapmışsınız yan yana yada hayatimizda olan insanlarla dogru durust doyumlu muhabbetler edenezken... tesekkur ediyorum keyifli samimi paylasiminiz icin

Teşekkür ederim efendim :)

Teşekkürler efendim :)

siz değerli okuyuculara ayrıca teşekkür ediyorum bana katlanma nezaketinde bulunduğunuz için

katlanmak ne demek, keyifle okuyorum hep yazın:)

Teşekkürler efendim :)

Çok kibar ve nezaket dolu güzel bir yazı olmuş. Ben teşekkür ederim güzel paylaşımınız için, inşallah nice steemit li seneleriniz olsun, başarılı ve bol kazançlı 😃

Sizin emeğinizi göz ardı etmek olmazdı, inşallah diyorum güzel dilekleriniz için ve teşekkürlerimi sunuyorum 😊

Her zaman seninleyim hocam. :)

Ben de her zaman seninleyim. :D

Hissediyorum hocam varlığını :)

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Destekleriniz için teşekkürler.

Elinize, yüreğinize sağlık ne de güzel yazmışsınız :)

Teşekkür ederim yazma konusunda yeniyim ama böyle sıcak yorumları görünce bağımlılık yapacak sanırım :)

Kesinlikle bağımlılık yapsın bence :))

Teşekkür ederim inşallah yapar :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler destekleriniz için.

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Destekleriniz mutluluk veriyor teşekkürler.

Samimi duygularla seslenmek her zaman en güzelidir. Atölye konusunu unutmadım. Hatta ufaktan araştırma yapmaya bile başladım.

Eyvallah hocam :)

This post has received a 2.61 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

This post has received a 1.72% upvote from thanks to: @avina.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

You got a 2.24% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @avina! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 23.03% upvote from @slimwhale courtesy of @avina!

Did you know you can make a passive income by simply delegating steem power?
@slimwhale offers the best return on your investment, sharing 100% of the bidding pool rewards, daily, proportional to your investment.
Let's grow together, start earning now by clicking the following links: 10SP, | 50SP | 500SP, | any amount |
For more information, see here or join me on Discord

You got a 1.71% upvote from @brupvoter courtesy of @avina!

You got a 5.35% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @avina! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

TIER UPVOTES ARE IN EFFECT!!!
NEW TIER UPVOTES user guide



Current price is 0.12 or 0.121 SBD for 200%, 250%, or 300% upvote based on tier level.

200% ($0.24) - Bronze Level - No requirements
250% ($0.30) - Silver Level - SteemAuto Upvote of 100% or $0.02 (whichever is possible)
300% ($0.36) - Gold Level - SteemAuto Upvote of 100% or $0.02 AND 50SP delegation

All delegators make a "striking" return on your investment!
50 SP --- 100 SP --- 200 SP --- 500 SP --- 1000 SP

That being said...

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with an upvote and comment from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!