DUYURU .

in #tr7 years ago


5 Ağustos Cumartesi günü yapmayı planladığımız buluşma maalesef az kişinin katılımı ile yapılamayacaktır.

Farklı bir vakit için gün ayarlayaması yapalım . İstediğiniz tarih var ise herkese uygun tekrar yazınız.


Ayrıca @tr-support ta biriken destekleri nasıl kullanmamız daha yararlı olur . Sizlere danışmaya karar verdim .
Düşündüğüm bir kaç fikir var bunları buraya yazacağım. Sizde hangisi daha uygun olur ve ya fikirleriniz var ise buraya yazabilirsiniz.

  1. Buluşma için kullanılması

  2. Steem Power satın alınması

  3. %100 Steem Power Projesi ( Yazılarını %100Powerup ile yazanlardan bir kaç kişi seçip steem verilmesi)

  4. Haftalık yazı yazma yarışması düzenlenmesi

  5. Steem Tişört yapımı

.
.
Farklı fikirlerinizi yazabilirsiniz .

Sort:  

2- Steem power satın alınması

Kesinlikle 2. Uzun vadede en büyük getirisi olan seçenek o.

bende katılıyorum bu platformda tek geçerli şey güç

Benimde oyum aynı

2- daha adil

ben de 2 diyorum

Benim oyum 3'e

benim de.

Sosyal sorumluluk projeleri yapilabilir. Bu şekilde medyada da haber olup daha geniş kitlelere Türkiye'de steemit tanıtılmış olur. Örnegin fidan dikmek. Iyi bir PR çalışması olabilir.

Çok güzel bir fikir bu konuda araştırmalar yapıldıktan sonra uygulanabilir :) teşekkür ederim

Güzel fikir ama önce mevcut fidanlar buyumeli derim,şu an ki aktif kullanıcılar ,yoksa yol kenarında sadece tabelası olan kurumuş fidanlık gibi oluruz hem mecazen hem de gerçek projede

2 – steem power alınması . Bunu delegate yoluylada yapabiliriz.

Bence de en iyi seçenek kısa vadede karlı olması bakımından 2- Steem power satın alınması görünüyor. Ancak öyle bir şey yapılmalı ki bu uzun vade de, Steemit'te daha önce yapılmamış olmalı ve yapıldıktan sonra da Steemit tarafından tüm kullanıcılara her açıdan (adını ister dayanışma koyun, ister dostluk koyun, ister kardeşlik farketmez) örnek gösterilecek bir proje olması lazım.
Biraz fazla abarttım galiba ama neden olmasın :))

Zaten bu konuyu fikir tartışmasına açarak bizler için en iyisini ve en faydalısını bulmaya çalıştığı içinde @baharoba ya teşekkür borçluyuz.

Kendi adıma TEŞEKKÜRLER

your back @baharoba , im so waiting your blog from tr :))

thank you :)

Umarým toplantý pürüzsüzdür ve olağandışı bir şey üretir. teşekkür ederim @baharoba