Steemit Türkiye 1. Discord Sesli Toplantısı !

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar
Ben kürator @baharoba :)

Dün Discord üzerinden ilk defa sesli toplantımızı gerçekleştirdik.Kendi adıma çok zevk aldığım bir toplantıydı . Sık Sık bu tür sesli toplantılar yapılabilir diye düşünüyorum. Discord üzerinde bir toplantı odası yaratıldı . Oraya katılarak bir sonra ki sesli toplantılara kolayca katılabilirsiniz.

toplantı-horz11.jpg

Dünkü toplantıya katılamayan arkadaşlar için kısaca toplantıda nelerden bahsedildi , ne tür kararlar alındı bundan bahsedeceğim .

İlk tartışma konumuz olan @tr-support ta biriken steem ve steem doları nasıl değerlendirmeliyiz? tartıştık.
Bu konuda geçenlerde de bahsedilen projeler sırasıyla

1Steem Power Projesi

Araştırmalarım sonucunda 1000 steem verip 4 hafta boyunca ödünç 40000 Steem Power alabiliyoruz.

Fakat @supermarioo ve diğer arkadaşlarımızın dediği gibi uzun süre yapılamayacak bir proje. Yani bu proje kısa zaman içinbir çözüm yolu olacak. Bu sebeple pek sıcak bakılmadı.

2.Kompozisyon yarışmaları

Eskiden bir konu hakkında kompozisyon yazılması isteyip bu konuda yazılan yazıları üyelerin oylarıyla dereceye girilen üyelere SBD veriliyordu. Bu tür yarışmalar düzenleyip tr-supportta birikenleri üyelere paylaşılması . Bu proje arada yapmaya karar verildi

3.10000 SP yapma projesi

Yazdığı yazıları %100 Power up ile yazan bir kaç üyeye steem verilmesi .( Yazılar belli bir süre boyunca sürekli %100Power up ile yazılmalı.)
Fakat bu projenin devamlılığıda SBD’a bağlı olacaktır. 1 dolardan fazla olduğunda proje durdurulup 1 dolardan az olduğunda proje devam edecektir.

4.Tr-supportta normal SP alarak power up yapıp oy verilmesi.

Topluluğun gelişmesinde bu tür konular konuşulmuştur.

Ayriyetten topluluğumuz hakkında bir kötü haberimiz vardır. Biliyorsunuz Korelilerin desteğini alıyoruz.Fakat bir kaç ay içinde destek veren bazı Koreli üyelerimiz desteklerini çekeceklerdir. Bunun nedenide steemlerini satmalarıdır. Burada bize en çok yardım toplamaya çalışan @yoonjang0707 ile beraber yine destek toplamaya çalışacağım. Şu an çalışmalarımız devam ediyor. Yani bir kaç ay içinde bir çözüm bulmamız gerekiyor .

Birde toplu bir proje gerçekleştireceğiz. Kısaca anlatacak olursam ‘steemit turkey’ tişörtlerimizi giyip kısa bir video çekeceğiz. Bu videolarda daha sonra birinde toplanıp düzenlenecek ve paylaşılacaktır. Vlog tarzı bir paylaşımda bulunacağız. Bu projenin detaylarını yine konuşulup paylaşılacaktır.

Tişörtleri @tr-supportta birikenlerle bastırılıp dağıtacağım.
Video çekip yollamak isteyen arkadaşlar bedenleri ile beraber bana bildirmeleri gerekmektedir.
Toplantıda bedenlerini aldığım arkadaşlar :

@steeminator3000
@readmore
@aneyefromturkey
@kalvas
@ezgibaki
@talaxy
@supermarioo
@monomyth
@necrosahin

Bedenlerinizi bu postun altına yazabilirsiniz.

Bir sonraki toplantıda görüşmek üzere :)

Sort:  

ben de video çekip yollayabilirim, bedenim M

Konu belirlendiğinde haber vereceğim bedeninizi aldım :)

Katılamadığıma üzüldüm faydalı ve keyifli bir toplantı olmuş gibi. SBD 1 dolardan aşağı olduğu için ben de %100 power up kullanıyorum bir süredir. Daha mantıklı gibi. Bu arada bir tişört mevzusu varsa oraya bir adet M yazmanızı rica edeceğim.

Söylemeyi unutmuşum SP kiralamak fena fikir değil ama eğer platformdaki tr grubunun kalıcılığı için tr-supportun steem powerını ağır ağır arttırmak lazım. Belki şimdilik uzun görünüyor ama bu zaman işi.

Bir sonraki toplantıya bekleriz :) Ekledim

Bende bir L beden alırım.

Ekledim :)

woow Interesting post

Thank you :)

I hope your meeting goes well, and I can not wait for the video from your meetup.

Thank you:) I will post about our video

I will wait for the video, hopefully you are given a smooth in all your efforts

bu tür toplantıların arttırılması gerek.. Çok eğlenceli ve topluluğumuz için yararlı bir toplantıydı.

Görüşün için teşekkürler :)

Ben de video çekebilirim. L beden.

Ekledim :)

Bende M Alırım.

Tamam ekledim :)

Kim ne zaman? Ne Tshirt ü diyorsunuz ya??
Amaan hadi M olsun keratalar...

Toplantı vardı . Bir dahaki toplantıya bekleriz .Ekledim bedeninizi :)

Katılamadığım için tüm katılanlardan özür dilerim. Topluluk adına umarım verimli bir toplantı olmuştur. Aldığınız ve alacağınız kararlar şimdiden hayırlı olsun.

Bir sonraki toplantıya katılmanız dileğimle :)

Katılamadığım için üzüldüm, hala teknik konuları inceliyorum ve araştırıyorum. Kiralama yönteminde aklıma şu geliyor; topluluktaki üyelere verilen oylardan, üye kendi elde ettiği geliri steempower'a çevirip yine topluluğa ait hesaba delegate ederse sanki daha hızlı bir büyüme yakalanır gibi. Yine de 100% vote power'a ne kadar sürede ulaşılıyor vs bilgilerini göz önünde bulundırmakta fayda var. Eğer günde 10 kere 100% ile oy verebiliyorsa ayda 300 oy eder. 40000 SP'nin şu anki oy değeri 6.63$
1000 Steem şu an = 1350 $
300 oyla dağıtılan ödül ise 1989 $

Yine de henüz yeni olduğum için siz bana aldırmayın, deneyimli arkadaşlar açıklarsa daha iyi olacaktır :)