Steemit Türkiye Buluşması Günü Belirlendi!

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz Ağustos ayında buluşma düzenlemeyi planlıyoruz.
Gelen yorumlara göre çoğunluğa uygun tarihi 5 Ağustos olarak belirledim.Yani ilk buluşmamız 5 Ağustos Cumartesi Günü Saat 6.00'da yapılacaktır.

Kesin gelecek kişi sayısı şuanda 11 kişi. (Eğer değişiklik varsa lütfen bana bildirin ona göre ayarlama yapacağım)

Kalmalı ayarlanırsa güzel olur diyen üyelerimizde vardı fakat şuan bu şekilde yapamıyoruz.

Buluşma için yer aramaya devam ediyorum. Otelin toplantı odasını ayarlamaya çalışacağım . Bunun nedenide kalabalık bir ortamdan daha çok sessiz bir ortam bizim için daha iyi olacaktır hemde biz bize oluruz diye düşündüğümdendir. Bir kaç gün içinde de yer bilgisini paylaşacağım .

Ayrıca afiş bastırmayı düşünüyorum bunun içinde güzel bir afiş resmi yapabilecek biri olursa bana yazmasını rica ediyorum.

EKLEME :

Kesin gelecek diye yazdığım kişiler :

@steeminator3000

@kalvas

@kwonn

@myego13

@monomyth

@fetch

@guinsoo

@readmore

@selin8

@supermarioo


Gelemeyecekler ya da gelebilecekler lütfen yoruma durumunu yazsın :)
Teşekkürler ~

Sort:  

Katılım sağlayamayacak arkadaşlardan biri olarak bir ricam olacak, katılımcılardan biri youTube yada Facebook üzerinden canlı yayın yapabilirse orada olmak isteyip de olamayanlar için çok hoş olabilir. Umarım her şey gönlünüzce olur bir sonraki toplantıda görüşmek dileğiyle esenlikler diliyorum :)

Podcast yapmayı düşünüyordum ben aslında, canlı yayın çok internet yer diye ama olabilir dediğin :)

Otelde yapılırsa zaten sağlam internet bağlantısı olur onların herhalde

Dostum büyük ihtimalle katılacağım , ben yaparım :D

Ben arkadaşlarımla katılacaktım 2 gün içinde katılıp katılamayacağımı bildireceğim.

@baharoba you forgot about me))

Gerçekten katılmayı çok isterdim fakat işten dolayı gelemiyorum :(

nice post
good luck