You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Bas Gitar Dersi #1 [Önce Hangi Enstrüman]

in #tr5 years ago (edited)

Enstrüman çalmaya başlamakla ilgi bir yazı da hazırlıyorum, umarım seni motive edecektir:)
Evet görseller bana ait, kadraja biraz daha dikkat etmeliyim sanırım.

  1. gorseldeki fotoğraf profesyonel bir stüdyonun çalışma ve kayıt alanı. Bir arkadaşımın stüdyosu. Zaman zaman projelerimizi kaydedeceğimiz bir yer aynı zamanda.
Sort:  
  1. görsel yazmama rağmen 1 olarak yayınlandı mesajım, steemit in ufak bir sorunu sanırım.

iki yazmıyor🤔

Çok sevdiğim ortamlar. Müziğe ayrı bir zaafım vardır. Evde çalamadığım birkaç enstrüman olması ile beraber yine çalamadığım ve kendi el emeğim olan bir ürünüm de var. Çok uğraştım; ama çalamadım. :) En azından ses çıkarabiliyorum diye seviniyorum. Buradan bakabilirsin. :)

https://steemit.com/tr/@sahinadm/bu-yaptigimin-adini-bilmiyorum

Harika, ellerinize sağlık. Kavaldan çok bir Duduk ya da Mey' e benzemiş; bir tek kamış kısmı yok.
Çok başarılı tebrik ederim. Sesini de duymak isterdim.