Minik Eren'e Umut Ol - [Yardım Kampanyası]

in #tr6 years ago

MİNİK EREN'E UMUT OL

Gelin Birlikte Lösemi Hastası Eren'in Dileğini Gerçekleştirelim.

     Merhaba arkadaşlar, bugün küçük Eren adına bu yazıyı yazıyorum.  Steemit topluluğu gitgide büyürken burada bir çok yardımsever insanın da olduğuna eminim. Bu yüzden bir yardım kampanyası başlatmaya karar verdik. Yardım kampanyası kapsamında lösemili bir çocuğumuzun bir dileğini gerçekleştireceğiz ve siz de bu iyiliğe ortak olmuş olacaksınız.  Yapılan bağışları toplayarak Eren'in dilediği akülü arabayı alıp onu bu zor döneminde biraz olsun desteklemiş, moral olmuş olacağız. Gerekli meblağ toplandığında bağış alımı durdurulacak ve çocuğumuzun dileğini yerine getirerek sizlerle paylaşacağım. 

  Kime Yardım Edeceğiz ?

    Biliyoruz ki ülkemizin dört bir yanında yardıma muhtaç olan, yoksullukla, hastalıklarla mücadele eden binlerce çocuk var. Bize göre geleceğimiz olan çocukların ihtiyaçlarını karşılamak, sağlıklı bir hayat sürmelerini sağlamak ülkemizin geleceği ve içimizdeki insalık için elzemdir. 

     “Leyla’dan Sonra” adlı tıp öğrencilerinin başlattığı üniversite hastanelerinde yatan hem hastalıkla mücadele eden hem de maddi durumu iyi olmayan çocukların dileklerini yerine getirmeye çalışan bir proje var. Genç tıp öğrencileri hastanelerde yatan minikleri ziyaret ediyor, onlarla sohbet ediyor ve laf arasında dileklerini öğreniyor.Bu proje kapsamında şuan dileklerinin gerçekleşmesini bekleyen binlerce miniğimiz var.   

    Onlardan biri de Eren. Eren Antalya’da Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde yatıyor. Daha 7 yaşında olan Eren’e lösemi tanısı konmuş ve bu acımasız hastalıkla mücadele ediyor. Gençler onun yanına gidip konuştuklarında laf arasında bir akülü arabası olmasını çok istediğini söylemiş. 

Ayrıntılarına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


Görsel Kaynak

     Eren için bir aküllü araba seçtik ve sizlerinde yardımıyla bu arabayı alıp Eren’e ulaştırmayı düşündük. Ulaştırma konusunda sorumluluğu Antalya'da yaşayan @kagantrky arkadaşımız üstlendi. Sizin de yardımlarınızla bu miniğimizin yüzünü güldürerek kemoterapi denen o zor tedavi sürecinde biraz da olsa yüzünü güldürmek  istiyoruz.  

    Bağışları Steem ve SBD olarak gönderebilirsiniz böylece herşey şeffaf olacak. (Memo kısmına Eren için olduğunu belirtin.) Arabanın fiyatı belli olduğu için indirim ve dalgalanmayı göz önüne alarak  bir bağış toplandığında başlığa tamamlandığını ekleyeceğim ve toplanan parayla Eren'in hayalini alacağım. Toplanan bağışları Antalya’daki arkadaşımız @kagantrky’a göndereceğim o da akülü arabayı alarak Eren’e teslim edecek. Sizinle de bütün süreci paylaşmış olacağım. 

Not: Havale olarak bağış yapmak isteyenler olursa discord'tan iletişime geçebilirler.  [Batu Hoca#9249] 


Görsel Kaynak

     Bunu yazarken biraz ütopik gelse de şunu da belirtmek istiyorum. Eğer araba parasından fazla para toplanırsa artan miktarın tamamını LÖSEV'e bağışlayıp onu da paylaşacağım. Yaklaşık 2 aydır kendimi Steemit'te tanıtmaya çalışıyorum yine güvenle ilgili aklınızda bir soru olursa lütfen yazmaktan çekinmeyin.

  Bağış yapanlara ufak bir teşekkür adına sembolik ödüller vermeyi planlıyorum. Geçen postlardan hatırlayanlar vardır bir lambader yapmıştım, onun gibi bir masa lambası yapıyorum, onu ve @SedatCelik 'in hazırladığı bir tabloyu hediye edeceğiz. Bu hediyelerden biri en yüksek bağış yapan kişiye diğeri ise çekilişle bir arkadaşımıza verilecektir.


Gelin hep beraber Eren'i mutlu edelim. 

Aklınıza takılan bir şey varsa lütfen yorum olarak sorun. Bağış yapacak gücünüz yoksa bile resteem ve upvote yaparak destek olursanız sevinirim böylece daha çok kişiye ulaşabiliriz.  

Sağlıcakla kalın 💗 

Sort:  

Gecmis olsun Allah acil sifalar versin insallah 🌹

amin Allah bütün hastalara şifa versin İnşallah. desteğiniz için teşekkürler

En güzel günler onların olsun ...

İnşallah el birliğiyle. :)

Crowdfunding rocks! Thanks for bringing awareness of this Charity for Eren on Steem.

At Fundition.io, we help projects raise more money, with no fees. We would love to have you use our brand new platform! Please visit our friendly Discord (where our team will guide you) https://discord.me/fundition, or our website: https://fundition.io/, and start raising Steem (without any middleman) for your project today!

thanks for your support. i will join Fundition.io soon.

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkür ederiz sağolun @burcudogusoy un bu projeyle ilgili yazısını discord kanalınızda duyurduğunuzu gördüm verdiğiniz destek için teşekkür ederiz 😃

desteğiniz ve duyarlılığınız için teşekkür ederim hem Eren adına hem kendi adıma.

Böyle bir projenin meydana gelmesinde yardımcı olan ve Eren'in dileğini gerçekleştirmek için yardımcı olacak herkese teşekkürler şimdiden :)

emeği geçen bir sürü insan, bir sürü teşekkür var :)

en başlarda da sen varsın. @kagantrky

Küçük bir yüreğe dokunmak çok anlamlı olacak @batuhoca. Emeği geçen herkese teşekkürler.Umarım en kısa sürede iyileşir.

malesef 2016 yazında en yakınımı kaybettim bu hastalık yüzünden. Tedavi sürecinde hep yanındaydım. Ne kadar zor olduğunu nasıl dayanılmaz yan etkileri olduğuna şahit oldum. Moral çok önemli bu hastalıkta. İnşallah moral olacağız sağlığına kavuşacak.

Sizinde başınız sağolsun @batuhocam .Sabırlar diliyorum...

Teşekkür ederim güzel kalpli arkadaşım 😃

çok teşekkür ederim.

İnşallah Eren in hayalini gerçekleştirmede bir nebze de olsa katkımız olur, Eren benim çocuğum veya sizin çocuğunuz da olabilirdi. Herkesin bu duyarlılıkla, Eren'in bu güzel hayalini gerçekleştirmede katkısının olacağına inanıyorum. Onu akülü arabanın üzerinde mutlu bir şekilde görmek tüm yürekleri sevindirecektir.

Eren'in bu güzel hayali için daha önce de belirttiğim gibi 100 TL bağışta bulunarak katkıda bulunmak istiyorum.

Böyle bir hayıra vesile olan bütün kardeşlerime duyarlı ve asil davranışları için teşekkür ediyorum.

En çok teşekkürü hak edenlerden biri sizsiniz Semra hanım. Her konuda yardımseverliğinizle, Eren'i bize hatırlatmanızla, her sorun yaşayana gösterdiğiniz ilginizle...
var olun. :)

Burada duyarlı insanımız çok hocam inşallah fazla fazla yardım olacak ve daha fazla çocuğun hayallerine ışık tutabileceğiz.

Bu arada annenneniz için çok üzüldüm Allah kimseye yaşatmasın, bazen aynı durumun benim çocuklarımın da başına gelebileceğini düşünüyorum da düşüncesi bile beni fazlasıyla üzüyor ki o yavrucakların aileleri nasıl dayansın...

Allah ailelerine de sabırlar versin.

Amin inşallah .

Hocam o kadar güzel projeleri bizlere ulaştırıyorsun ki çok mutlu oluyoruz.

Bu projede en az benim kadar sizin de emeğiniz var hocam. Emeğinizi, vaktinizi ortaya koydunuz. İnşallah bir hayırsevere ulaşacak sizin hediyeniz de. :)

Hocam elinize sağlık. Umarım meblağ toplanır ve bu güzel kardeşimizin yüzü güler. Bu projeyi bize ulaştıran sizlere ve herkese şimdiden teşekkürler.

Senin de ellerine sağlık güzel kalpli kardeşim, sen olmasan böyle güzel olmazdı paylaşım. Bilgine, desteğine sağlık...

Sizlerin aracılığıyla minik kalplere dokunmak bir nebze de olsa mutluluk sebepleri olmak en guzel duygu.. Emeği geçen herkese çok çok teşekkürler..

gerçekten şu postun içerisinde bir sürü güzel insan var teşekkkür edilmesi gereken, sağolun Canan hanım :)

Sizi böyle bir projeyi desteklediğiniz için canı gönülden tebrik ediyorum

bu hesabı başta eğitimte fırsat eşitliği için sonra da diğer sosyal sorumluluklarımız için açtım hocam, İnşallah böyle de devam edecek.

Çok teşekkürler böyle güzel bir projeye destek verdiğiniz için @trliste ekibi.

Teşekkürler hocam. Kardeşiniz sayesinde gördük Eren'i. Aileniz ne güzel evlatlar yetiştirmiş, ne mutlu onlara.

Ne güzel sözler bunlar çok teşekkür ederim @batuhoca

ben teşekkür ederim hem duyarlılığınız hem desteğiniz için.

Ahh kuzum benim canım teşekkür ederim kendi adıma size aracı olduğunuz için umarım herkes destekte bulunur Allah hepsine şifa versin özellikle böyle meleklere.

Çok teşekkür ederim. Sizin gibi insanlar oldukça Eren'i mutlu edeceğimize eminim :)

Hocam senin şahsında bu ulvi yardım kampanyasını başlatan, sürdüren, duyuran, yardım eden herkesten Allah Razı Olsun.

Rabbim yapılan yardımları bereketiyle ihtiyaç sahiplerine ulaştırsın.
Amin.

Amin Allah razı olsun güzel dilekleriniz için

Amin inşallah daha çok kişiye yardım edilir.

Amin. Dediğiniz gibi bir sürü isim var bağışı ulaştırdığımda paylaşacağım İnşallah. Allah hepinizden razı olsun.

Emeğinize sağlık. Iyi yürekli insanlar hala var. Umudum arttı...

Sağolasın hocam. İhtiyaç sahibi öğrencilerin olduğu bir okula atandığım yıldan beri bu ülkede iyi insanların hala bitmediğini görüyorum. İnşallah Erenime de elimizden geleni yapacağız.

Çok güzel bir şey düşünmüşsünüz.Bizi buna aracı ettiğiniz için teşekkür ederiz. Canım Eren umarım kısa sürede sağlığına kavuşursun tüm dualarımız seninle.
Benim şu an hesabım boş bu akşam gelecek sbd var bekliyorum. Dönüş yapacağım. :)

Çok teşekkür ederiz gerçekten buradsa çok duyarlı yardımsever insanlar var. İnşallah bütün Erenleri dileğine kavuştururuz bu platformda.

@trliste ekibine de böyle güzel bir projeyi destekledikleri için ayrıca teşekkür ederim.

Duyarlılığınız için çok teşekkürler Tuğba hanım, İnşallah sağlığına kavuşur Eren ve tüm çocuklar. Böyle küçük bedenlere böyle kötü bir hastalık çok fazla.

Kanser tedavisi gören çocuklar için bu sürecin ne kadar zor olduğunun bir hekim olarak yakından şahidiyim. Bu tür projeler onların hayatı için gerçekten çok anlamlı arkadaşlar. Bizim fakültenin hastanesinde kanser tedavisi alan çocuklar için bir ilkokul mevcuttu. Çünkü hastalık kronik olduğu için tedavi süreci de uzun olmakta. Kısa hayatlarında en çok beyaz önlüklerle haşor neşir oluyorlar. Batu hoca seni tebrik ederim. İnşallah Eren için bir fark yaratabiliriz bu şekilde.

çok teşekkür ederim hocam. Dediğin gibi kendi de tedavi süreci de berbat olan bir hastalık İnşallah Eren ve diğer minikler kurtulur bu illetten. Moralin onlara en büyük destek olduğunu biliyorum, tedavi sürecinde belki de yüzünü güldürebilecek tek olay bizim o arabayı ona ulaştırmamız olabilir. Mide bulantıları, baş dönmeleri, saçlarının gidişi... bir çocuk için çok büyük şeyler Allah yardımcıları olsun hepsinin.

Güzel dilemleriniz ve destekleriniz için teşekkür ederiz hocam bir doktor olarak sizler kimbilir ne çeşit hastalıklar ve üzüntüler yaşayan insanlarla haşırneşir olmak zorunda kalıyorsunuz. Sizin de işiniz kutsal ve zor hocam. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederiz 😃

Güzel insanlar, emeği geçen herkese teşekkürler.
Umarım minik Eren'in hayali en kısa sürede gerçekleşir, dilerim o moral de hastalığı yenmesine vesile olur.

İnşallah hocam hepimizin isteği minik Erenlerin gülüşünü görmek. Allah kabul etsin inşallah.

desteğiniz için çok teşekkür ederim hocam, sizin gibi iyi kalpli insanlar oldukça Eren gibi nice çocukların yüzünü güldürürüz. Ona tek verebileceğimiz şey moral şuan da İnşallah Eren bu hastalıktan kurtulur.

İnşallah Allahım tüm hastalarımıza Eren e de şifa versin inşallah

Bir çocuğun gözündeki masumiyetle, Bir annenin gözündeki şefkatle, Bir hastanın gözündeki umutla, Bir savaşçının gözündeki cesaretle bak hayata.. Bu güzel proje için çok teşekkür ederim

ben teşekkür ederim güzel sözleriniz ve desteğiniz için. :)

@openmusic güzel ve anlamlı sözleriniz için teşekkür ederim hocam 😃 . Ben de bir annenin gözüyle baktım çok içim tuhaf oluyor.

Merhaba @batuhoca,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Çok güzel kalplisiniz. Yardımımı gönderdim. Ayrıca postu resteem de ettim. Umarım gören, katılan çok olur. Teşekkür ederiz bu güzel organizasyon için.

Ne kadar duyarlısınız çok teşekkür ederim desteğiniz için. Sizin gibi güzel insanlar sayesinde Eren'in yüzünde ufacık bir gülümsemeye sebep olup, tedavisine birazcık katkımız olucak İnşallah.

Umarım biraz da olsa faydamız olur.

çok teşekkürler Bircan Hanım, en kısa zamanda Eren'i akülü arabasına kavuşturacağız. :) ve gelen bağışlara bakılırsa daha bir sürü ihtiyaç sahibini mutlu edeceğiz. :)

Arkadaşlar 1 gün bile olmadan Eren için gerekenden çok daha fazlası toplandı hepinize canıgönüden teşekkür ederim.Arabayı birkaç gün içinde alacağız. Bağışın artan kısmı da azımsanacak bir miktar değil o yüzen yine Eren gibi lösemili bir kardeşimizi sevindirebiliriz ya da direk Lösev'e bağışlayabiliriz. Bu konuda da düşüncesiniz belirtmek isteyenler discorddan ya da buradan ulaşabilirler. [Batu Hoca#9249] Konu gelirini ise yedi günde geldiği için bir dahaki yardım kampanyasında kullanacağım.
Hepiniz var olun. :)

emeği geçen, yardımda bulunan ya da imkanı olmadığı için bulunamayıp tüm kalbiyle burada olan herkese teşekkürler. böylesine duyarlı ve iyi kalpli insanlar olduğu için çok mutlu ve umutluyum. erenler hep gülsün...

Sağol hocam. Hep beraber 1 gün bile olmadan toplandı. İnşallah moral olur Eren'e

Congratulations @batuhoca!
Your post was mentioned in the Steemit Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 3 with 57 comments

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on Steemit, feel free to vote for my witness! You can do it here or use SteemConnect

thanks for your support. it's campaign to help a child who has leukemia. We're trying to fulfill his wish.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Batu Hoca from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Maalesef şimdi gördüm paylaşımı. Hemen resteem yapıyorum.

çok sağol hocam gerekli para fazlasıyla toplandı. Bugün ya da yarın konuyla ilgili bir post paylaşacağım.

What a cute paw! And a cute girl! And awesome that the kale self seeded too, I don't think I've had that happen. Gotta try that this year. ♡ You're doing lots of cool stuff, books and carbs and running... sounds like good times!
Weird seeing stuff torn down over there.
But, change is good♡♡♡

thank you my friend, we make a donation campaign for a child with leukemia.

Bu projeyle ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim 🙏

biz teşekkür ederiz. profilimin amacı yardımlaşma zaten :)