Bir Yarışmam Varrr 🤗

in #tr6 years ago (edited)

image

kaynak

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗

Aralıkta başlamış olduğum steemit yolculuğuma bugün de sizlerle kesintisiz olarak devam ediyorum.

Daha önceleri her ay düzenli olarak yapmış olduğum destek etkinliklerime devam etmek istiyorum. Geriye dönüp baktığımda steemit eskisi gibi olmasa da ben steemitin güzel ve kaliteli bir sosyal platform olduğuna inanıyorum ve keyif alarak paylaşımlarımı yapmaya devam ediyorum. Son zamanda bir de şiir seslendirmesi yaparak içimdeki şairi ortaya çıkardım 😃 burada

Bu arada @jumbot, @turkcebilim @c-squared ve @dngo-io da moderatör olarak devam ediyorum.

 

@jumbot ta yine yazılar seçip oylanıyor. Jumbot herzaman ki gibi kazandırmaya devam ediyor.

@turkcebilim şu sıralar durgun olsa da ileriki zamanlarda hareketlilik olacağına inanıyorum. Çünkü gerçekten güzel ve faydalı yazılar paylaşılıyor.

@c-squared de @damla ben ve @sahinadm takip edebildiğimiz yazıları seçmeye devam ediyoruz. Yazılarınızı bulabilmemiz için @c-squared ™in discord kanalındaki türkish self promotion kısmına yazılarınızı atmanız yeterli. Bizler o kısımdaki beğendiğimiz yazıları türkish curation kanalına atıyoruz. Ve @c-squared botu oy atarak yazınızı yükseltiyor. Ayrıca seçilen üç yazı @trliste (153 kişilik oy kuyruğu) ile oylanıyor. Sizler de kendinize ait olan yazıları self-türkish-promotion kanalına başkasının beğendiğiniz yazılarını türkish-curation kanalına atabilirsiniz.

Dngo-io güzel sürprizlerle karşımıza çıkacağa benziyor. Şiir seslendirmek isteyenler için arkadaşlarımız çalışmalarına devam ediyorlar. Ben müsait zamanlarımda hem şiir, hem Nutuk kitabını okumaya devam edeceğim.

@kusadasi yine özgün yazılara oy atmaya devam ediyor. Kusadasından oy alabilmek için resimler ve yazılar tamamıyla size ait olması gerekiyor.

Evet gelişmelerden bahsettikten sonra gelelim yarışma konumuza. Yarışma konumuzu iki kategoride değerlendireceğim.

1.Kategori Şartları:

  • Reputation puanı, yani itibar puanı 25 ile 49 arası olması.
  • tr tagının en başta kullanmak. (belki tr etiketi yine eskisi gibi yükselir)
  • Bu yazıyı reestem etmek upvote şart değil. Reestem sebebi de yarışmanın görünür olmasını sağlamak.
  • Yazının en az 150 kelimeden oluşması.

1. Kategori Konusu:

Yeni gelen kullanıcılarımızın steemitte yardımlaşmanın ve yorumun önemini anlatan bir yazı hazırlamalarını istiyorum.

2. Kategori Şartları:

  • Reputation puanı, yani itibar puanı 49 ve üstü arası olması.
  • tr tagının en başta kullanmak. (belki tr etiketi yine eskisi gibi yükselir)
  • Bu yazıyı reestem etmek upvote şart değil. Reestem sebebi de yarışmanın görünür olmasını sağlamak.
  • Yazının en az 150 kelimeden oluşması.

2. Kategori Konusu:

Yeni gelen kullanıcılarımızın kendilerini nasıl geliştirebileceği hakkında tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi konu alan bir yazı hazırlamanızı istiyorum.

Ödüller:

Her iki kategoride de,
  1. Birinciye 5 steem,
  2. İkinciye 3 steem,
  3. Üçüncüye 2 steem,
 

Yarışma Takvimi:

01 ekime kadar katılımlarınızı bekliyorum 🤗

Az önce @trkasa dan 12 steem katkı geldi yarışmaya, katkılarından dolayı @damla ya çok teşekkür ediyorum 😃

 

Sağlıcakla kalın güzel dostlar.


Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/09/23/bir-yarismam-varrr-%f0%9f%a4%97/

Sort:  

Hadi bakalım. Çok güzel oldu bu. Katılan herkese başarılar dilerim. Seni de tebrik ederim. Emeğin çok.

Posted using Partiko Android

Güzel ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. İkinci kategori ile katılımınızı bekliyorum :)

tebrik ediyorum canım, güzel yazılarıyla katılacak arkadaşlarıma da şimdiden başarılar dilerim..🤗

Teşekkür ederim güzel yorum için canım arkadaşım benim . İkinci kategoride katılımını bekliyorum. 🤗

Aa sevdim ben yazarım :)

Süpersin doktor, şimdi ne güzel reçeteler hazırlarsın sen 😃


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Thanks 🤗

Harika bir etkinlik. Tebrikler @baycan. Konu seçimleri çok güzel.
Katılımcılara şimdiden başarılar :))

Teşekkür ederim değerli ve güzel yorumun için canım. Harikasın.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile @trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkür ederim 🤗

Katılımcılara şimdiden başarılar. Ellerinize sağlık.

Katkınızı bekliyorum hocam. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. 😃

Katılım için bu kadar geniş zaman olunca kaçacak yerim yok sanırım :)

Aynen yetmese bile uzatırım süreyi hiç kaçış yok :))

credit: @oendertuerk

Tebrikler!

Bu yazı Steemit Türkiye discord sunucusunda önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında günün yazısı olarak @benyamin ve @steemit-turkey tarafından seçilerek oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için Steemit Türkiye Discord bağlantısını ziyaret edebilir ve ve #steemit post paylaşım kanalında yazılarınızı paylaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

Bu ara scorum'a sardım ama bu yarışmaya katılacağım sanırım. Fikrinize sağlık, kesenize bereket.

Muhakkak katılın çok sevinirim 🤗

Çok güzel düşünülmüş bir yarışma, bilgi ve tecrübe paylaşımı açısından yeni gelenlere yol haritası eskiler için bilgi tazeleme tarzında yazılar ortaya çıkacaktır eminim ve sabırsızlıkla yazıları bekliyorum...

Ben de katılımınızı sabırsızlıkla bekliyorum hocam. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

Destek olmak adına katılım göstereceğim inşallah, benim yazım genelde yorum türünde olacak gibi, bir nevi motivasyon...

Çok güzel olur hocam teşekkür ederim

Emeğinize sağlık. Katılacak herkese başarılar.

Teşekkür ederim katılımınızı bekliyorum :)

Özlediğimiz etkinliklere dönüş olmuş bu. Harikasınız👏👏👏

Sağolun hocam katkınızı bekliyorum 😃

Guzel bir yarisma olacaga benziyor. Emekleriné sağlık 😀

Teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 🤗

Katılımını bekliyorum 😍

Katıldım bile 👍. Güzel bir yarışma . Aklımda zaten bu konuda bir yazı yazmak vardı . Yazmama bu yarışma vesile oldu 😄

Çok sevindüm katılmanıza. Başarılar dilerim :)

Teşekkürler 😄

Şöyle bırakayım linki ve katılan herkese başarı dileklerimi ileteyim...
https://steemit.com/tr/@avina/burada-olmalisiniz
Umarım faydalı bir yazı olmuştur...

Çok teşekkür ederim hocam harika ve faydalı bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık .

Ben teşekkür ederim bu faydalı yarışma için...

Buraya Link mi bırakıyoruz? :)

Evett hocam 😃 teşekkür ederim katıldığınız için

Ben teşekkür ederim bu güzel etkinlik için. :)

Posted using Partiko Android

Çağrını duydum @baycan. Yarışma etkinliğin için; https://busy.org/@bulent1976/canaga-ne-dograrsan-kasiginda-o-cikar

Teşekkür ederim katılımınız için :)

Bizi rutinden çıkardığınız için ben teşekkür ederim. :)

Teşekkür ederim katıldığınız için :)

Asıl ben teşekkür ederim. Böyle faydalı bir etkinliğin altına imza attığınız için. Sayenizde yeni bilgiler edindim.

Posted using Partiko Android

Katıldığınız için teşekkür ederim :)