You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM BOT TRACKER VE KULLANIMI HAKKINDA BİLGİLENDİRME

in #tr6 years ago

Yazınız çok güzel ve değerli olmuş. 😃
Dün başıma gelen bir şeyi yazmak istiyorum. Yazıma bot kullanmak için Steembotracker a girdim. Yeşil renkli olan kısımdan boomerang botunu seçtim ve 1.5 sbd lik teklifi gönder kısmından botu kullandım, sonra bekle bekle oy yok bugün baktığımda bumerang diye bir kullanıcıya gittiğini walletten inceleyince gördüm. 25 puanlı ve hiçbirşey paylaşmamış bir hesaba gitti 1.5 sbd ciğim. Walletimden inceleyip görebilirsiniz.

boomerang olarak seçtiğim bot nasıl bumerang olarak gönderdi bu steembotracker proğramı hala anlayabilmiş değilim

Sort:  

@baycan sanırım boomerang botu ya yoldan çıktı. Ya da bot'un fakesini yaptılar. İsim farkli zaten. Muhtemelen fakesini yaptilar 😂