You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ölümsüz Aile'nin Âb-ı Hayat Su'yu

in #tr5 years ago

Sevgili @sudefteri yine çok emek verip harika bir yazı yazmışsın, hayranım senin yazılarına. Ellerine sağlık canım. Bazen kimliğini saklayan ünlü bir yazar olduğunu düşünüyorum. 😊

Otopsi masasında canlanan kızın kendi kendini iyileştirmesi ve hiç yaşlanmayıp ölümsüz oluşu gibi bir şeyi kim istemez ki..

Savaş ve kötülüğün olduğu bir dünyada ölümsüz olmak istemezdim.

Aynı yaşta kalma fikrini düşününce aklıma hemen bir sayı geliyor, neden bilmiyorum o yaşta kalmak isterdim.

O sayıyı merak ettim:) tahminim 28 :))

Sort:  

çok teşekkür ederim canım güzel sözlerin için, okumak bile moral veriyor insana💕

Bazen kimliğini saklayan ünlü bir yazar olduğunu düşünüyorum. 😊

ünlü yazarların hepsi tanınmak bilinmek isterken kendini saklayanına pek rastlamadım, ben de yazar olmadığıma göre.. 😘💐

o sayı biraz daha altlarda:)