$150 Değerinde Taze Airdrop!

in #tr6 years ago

Herkese merhaba öncelikle başlıktan anlayacağınız üzere yine bir airdroptan söz edeceğim size hemen konuya geçiyorum

Bu airdrop SatoExchange tarafından düzenleniyor ve yapılması cidden çok kolay.
https://www.satoexchange.com/?ref=gmvjf6hf (REFERANSLI)
https://www.satoexchange.com (REFERANSSIZ)

Öncelikle sitemize gidiyoruz daha sonra ise kayıt oluyoruz.
Mailimizi onaylattıktan sonra ise arkadaşlar ana sayfa açılıyor.

Daha sonra ise sağ üstteki "Account Menu" ve daha sonra ise "My Account" diyoruz ve devam ediyoruz.
dsds.PNG

Sol Tarafta "Google Authenticator 2FA " var arkadaşlar onu hemen aktive edeceğiz.
Telefonunuza "Google Authenticator" uygulamasını indirin ve sağ alttaki "+" tuşuna basın daha sonra ise "Barkod tara" diyin ve ekrandaki barkodu tarayın daha sonra ise barkodun üstündeki "Secrete Code"yi aşağıda 2FA Code kısmına giriniz.

fdfddfdf.PNG

Açılan sayfada bizden bir tweet atmamız istenicek ve hemen "Tweet" yazısına tıklıyoruz ve Twitter ile bağlandıktan sonra Tweet'imizi atıyoruz.

dfds.PNG

Tweet attıktan sonra ise kayıt olduğumuz mail hesabına giriyoruz ve bize bir kod gelicek o kodu telegram kanalına yolluyacağız.

Telegram kanal linki : https://t.me/satoexchange_official
NOT : KOD YOLLARKEN BAŞINDA "/" OLACAK

dfsdsf.PNG

Telegram kanalına giriyoruz chata kodu yolluyoruz ve daha sonra ise airdroptan tokenlar hesabınıza yatıyor.

Şimdi yine anasayfaya geri gelelim ve "Account Menu" diyelim ve "Balances" diyelim
Gördüğünüz gibi tokenler hesabımıza gelmiş.

Ekran Alıntısı.PNG

Arkadaşlar hesabımıza geldi tokenler şimdi nasıl dönüştereceğiz diyen arkadaşlar için cevabım "bekleyin" olacak bunun nedeni ise borsa kendi tokenlerini piyasaya sürüyor ve airdrop bitmesine 15 gün kadar kaldı ondan sonra ise marketlerin açılacak ve borsadaki tokenlerinizi btc veya eth yapıp btc veya etc cüzdanlarınıza yollayabilirsiniz.

Borsa şifrelerinizi kaybetmeyiniz

İyi günler

Sort:  

Refiniz ile üye oldum, geldi 1000 token teşekkürler paylaşım için.

bende üye oldum referansın ile ama bana mail gelmedi ? o yüzden alamadım sorun ne acaba

Hocam mail adresinizi iyi kontrol edin o konuda pek yardımcı olamam maalesef sorunun ne olduğunu bilmiyorum

teşekkür ederim çözdüm :)

Nasıl çözdünüz bana da gelmedi mail

Mail geldi mi hocam kontrol edin geç geliyor çünki

Refiniz ile üye oldum.
Gerçekten Faydalı bir etkinlik olmuş.
ilk başta onay ve kod maili 10 dk geç gelebilir.

1000 Satx için teşekürler

Teşekkürler ico sonrası btc veya eth ile takas yaparak btc veya eth cüzdanınıza yollayablrsinz.

Hocam peki icoyu nereden takip edebiliriz. Veya Satx'lerimizi bozdurmak için ne kadar daha beklememiz gerekecek?

Sitenin ana sayfasında bir sayaç var ne olduğunu anlamadım 5 days bla bla hours left falan diyor belki ico sayacı ama tam net bilgim yok bence sabretmek en iyisi ama çok fazla bekleyeceğimizi sanmıyorum

Muhtemelen Sayaçta yazdığı gibi. 5 gün kalmıştır. Çünkü açıklamada Satoexchange Token Airdrop yazıyor