You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kitap #6 | Aşk Algoritması

in #tr5 years ago

Bu güzel inceleme yazısı için teşekkür ederim. Aşk Algoritması'na dair yazılmış ilk eleştiri yazısı bu. O yüzden benim için ayrı bir önemi var.

Samet'in halasıyla yaptığı telefon görüşmesine dair sahneyi evimin yakınlarındaki Starbucks'da ağlayarak yazmıştım. Ağladığımı görüp deli olduğumu sanmasınlar diye epey uğraşmam gerekmişti. Gözyaşlarıyla yazdığım ilk ve tek sahnedir o. Sulugöz bir tip sayılmam, sahnenin otobiyografik bir tarafı da yok. O bakımdan ilginç bir olaydı.

Sort:  

bu güzel sözleriniz için tekrar teşekkür ederim, ilk olmasına sevindim..🙏

Gözyaşlarıyla yazdığım ilk ve tek sahnedir o.

bu da çok ilginç bir detay oldu benim için çünkü gerçekten o sahneye duygularınız sirayet etmiş gibi..
etkileyiciydi, benim için de otobiyografik tarafı olmamasına rağmen hem de..