Ödüllü Yarışmalar... Bir Defa da ben kazansam ne olur ? İŞTE FIRSAT

in #tr7 years ago (edited)

evet arkadaşlar ben @bitkolik kriptoparalarla kafayı sıyırmış bir arkadaşınızım... bu kriptoparaları aldık sattık o kampanya şu ico falan derken bi yarışmalara katılmadığımız kalmıştı... nihayetinde bugün onu da yaptık.

geçen haftalarda True Flip icosundan bahsetmiştim sizlere bu ico sürecine farklı bir renk kattılar ve bir yarışma düzenlediler. benim de ilgimi çektiği için bu konuda yeteneklerimi ortaya koymak istedim.

ve işte eserim.
Çalışma Yüzeyi 2-100.jpg

yarışmanın içeriğini özetleyecek olursam, Sevimli yunusumuz Flip keşfedilmemiş ilginç yerlede hazine arama macerası içinde olursa bunu nasıl hayal ederdiniz, bunu resmederek bize gösterin, steemit kullanıcılarından en fazla upvote alanları ve ayrıca kendi ekibimizin seçtikleri kişilere TFL adında bir tokenı bol miktarda ödül olarak vereceğiz diyorlar...

mevzu bahis bir ödüllü yarışma olunca herkes kazanmak ister. bu yarışmada kazanabilmek için ise steemit kullanıcılarının gönderiyi upvote etmesi gerekiyor.

Steemit TÜRKİYE topluluğundan özelikle de Qurator @baharoba hanımdan bu konuda destek bekliyorum.

Konu Ödüllü yarışmalar madem, değinmeden geçemeyeceğim. biliyorsunuz ki Kim Milyoner olmak ister'de yarışma tarihinde 2. defa 1 milyonluk soruyu görme imkanımız olacak. Sezon finaline denk getirip 2 ay sonraya ertelemeleri herkes gibi benim de dikkatimi çekse de o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Galatasaray lisesinde okuyan genç arkadaşa başarılar diliyorum.

Bu Yarışmada bana destek olmak isterseniz AŞAĞIDAKİ LİNKTE belirtilen blog gönderimi UPVOTE ! RESTEEM ! etmeniz yeterli olacaktır.

https://steemit.com/trueflip/@bitkolik/true-flip-s-steemit-challenge-my-artwork

Herkese Teşekkürler...
@bitkolik

Çalışma Yüzeyi 2-100.jpg