Özgür Düşünceler... Sürpriz Hediyeler...

in #tr7 years ago

images.jpg
Bugun bolca yatirimci olmak ve fikir uretmek ile ilgili yazi okudum. Birden ilham perilerileri etrafimi sardi. Dusunmeyi ve dusunduklerimi uygulamayi seven bir yapiya sahip oldugum kadar, bunlari paylasmayi da cok seviyorum.

Paylasmanin en iyi platformlarindan birinin de steemit oldugunu dusunursek hemen yazmaya karar verdim.

Insanlar hediyelesmeyi cok severler... genelde ozel gunlerde bu durumu tercih ediyoruz ve hediyelerimiz cogu zaman fiziksel ürunlerden olusuyor.
Ben bu duruma biraz farklilik getirmek istiyorum...
1- hediye edecegim sey fiziksel bir urun olmamali
2- hediye edecegim kisiyi yakindan tanimamaliyim
3-ozel bir gun olmamali.

Bu fikirden yola cikarak degerli arkadaslar ilk hediyemi steemit tr kullanicilarindan birine vermek istiyorum.

Su anda steemiti kullanan yaklasik 140 civarindaki turk uyelerden birine hic beklemedigi bir anda hic beklemedigi surpriz bir hediyem olacak...

Zaman ve detay belirtmiyorum.

Takipte kalin... sevgiler

@bitkolik

Sort:  

Tamamdır takipteyiz :)

Congratulations @bitkolik! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!