You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 21.07.2018

in #tr6 years ago

Zamanın ve şartların durumuna göre yalan söylemek doğal olabilir. Yalancılık başka bir şeydir fakat bazı durumlarda insan yalan söyleyebilmelidir. Ben şahsen böyle düşünüyorum. Çünkü herkes herşeyi bilmek zorunda değildir. Bazı şeyler vardır veya bazı durumlar bu durumlarda yalan söyleyebilmelisiniz. Beyaz yalan kısmı için ise eğer kötü niyetle söylediğiniz birşey değilse ve bazı durumların daha kötüye gitmesine engel olacaksa söylenen yalan beyaz yalandır. Aramızda ben hiç yalan söylemem diyen varmıdır bilemem ama ben zaman zaman söylerim çünkü gerekn bu olur. Mesela bir arkadaşınızla aranızda kalması gereken bir konu var diyelim bu durumda bu konunun deşifre olmasına neden olabilecek her türlü doğru o şartlar altında söylenmemesi gereken şeydir ve yalan söylenebilir. Çok derin şeyler konuşmak istemiyorum işte askeri durumlar hayat memat meseleleri falan değil yani günlük hayatımızda da bazen söylediğimiz oluyor ve o an yalan söylemek yapılacak en doğru iş oluyor aslında. Tabi bazen biz böyle düşünüyoruz fakat söylediğimiz yalan ayağımıza da dolanabiliyor fakat yine de her doğru her yerde söylenmez.

Sanatçılar gerçekleri söylemek için yalanları kullanırken politikacılar yalanlarla gerçekleri örter.