You are viewing a single comment's thread from:

RE: **7 Numara**

in #tr6 years ago

Mükemmel bir dizi 7 numara günün kutlu olsun :)) spoiler vermemek için ben çok detaya girmemiştim sen girmişsin üstad çok güzel anlatmışsın bu diziyi izlemeyen bilmez şiddetle herkese tavsiye edyorum

Sort:  

Her bölüm ayrı bir dünya olduğu için spoiler korkum yoktu. Üstüne destan bile yazabilirim. :) Ben de müzik öğretmeniyim, öğrencilerime tavsiye ediyorum. İçinde ahlaka mugayir hiçbir şey yok günümüz TV programlarının aksine. Samimiyet ve gerçek mizahı görmek için rehbere ihtiyaç vardır bazen.

kesinlikle öyle hocam 15 sene önce bitmiş bir dizi steemit te bile dostluğa sebep olabiliyor :))

Burda insanlar pek bir şey okumuyor genelde. Varsa yoksa destek vs. Herkes birincil ihtiyaç olan paranın peşinde ama "Faydalı bir şeyler paylaşayım da insanlar okusun, bilgilensin..." veya "Ahir ömrümde bir şey daha öğrendim." diyenlerin sayısı çok az. Böyle üç beş kişi okuyunca bile mutlu oluyo insan. :)