You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 24.07.2018

in #tr6 years ago

Günde 1 paket sigara içip de tiyatroya gidecek parası olmayan bir halkız biz.
Çok bir beklentim yok.
Tiyatro öyle gidince size aydınlanma getiren bir sanat değil.
Yine de kültürel açıdan tiyatroya gidip oranın havasını soluyup insanların bol bol oyun konuşmasını isterdim.

Biz küçükken ailelerimiz götürürdü,bir iki arkadaşımızla beraber.
Bugün ben hangi kıza söylersem söyleyeyim bir türlü gitmek istemiyorlar.
Sorsan, çok kültürlü hepsi.
Ama perfect erkek yerine serseri olacaksın, tiyatroya gitmek yerine, kültürlü olmak yerine futbol maçlarına gideceksin küfür ede ede sesini kısacaksın o zaman değerli oluyorsun.

Bu yüzden ''halkımız''dan pek ümidim yok. Hoşlandıklarını söyledikleri şeyleri sevmeyen yalancı bir kitle bizim halkımız.
Kültürü falan sevmiyor.
Kavgayı seviyor.

You are different from the really great man in only one thing: The great man, at one time, also was a very little man, but he developed one important ability: he learned to see where he was small in his thinking, and actions. Under the pressure of some task which was dear to him he learned better and better to sense the threat that comes from his smallness and pettiness. The great man, then, knows when and in what he is a little man.
Wilhelm Reich

Tiyatroyu küçüklükten aşılamak lazım. Ne yazık ki öyle bir şey yapan aile sayısı çok az. En son ne zaman tiyatroya gittim?
Geçtiğimiz ay.