Yaklaşık 6 Ay

in #tr6 years ago


@punky Steemit ile ciddileşirken, ben biraz hafife aldım galiba Steemit'i. Yazı üzerine kurulu bir düzende en önemli kuralı es geçtim, yazmaya ara verdim. Yapışkan Notlar serisi ile iyi bir ivme yakalamıştım, üzerine #turkcebilim için hazırladığım jeoloji yazıları ile tam kendime geldim derken, aklıma Dlive yayınlarını soktum. Olmadı, olamazdı, olmamalıydı. Kötü bir internet, yanlış oyun seçimi ve boşa harcanan onca zaman ve çaba. Steemit halen benim için deneme tahtası olmaktan çıkamadı. Her alanda denemeler yapmaya devam ediyorum. Sanırım yatırım yapmadan önce temellerin sağlam olmasını istiyorum. Tam bir düzen almadan yatırım yapmayı düşünmüyorum.

Bu anlamda belki SteemPress bu kötü gidişe farklı bir yön verebilir. Şimdilik yardımcı oluyor ama nereye kadar? Gün içinde iş hayatı zaten zor ve yorucu, akşam olunca biraz keyif amaçlı Steemit'i açtığımda okumaktan ve oy vermekten başka bir şey yapamaz oldum. Bazen de aldığım haberler ile keyfim kaçtı. Bir kaç arkadaş discord kanallarından ayrıldı, bazıları kendi köşelerine çekilme kararı aldı. Sohbetlerinden keyif aldığım insanların uzaklaşması gerçekten üzücü.
  Sonra ilk günlerim geldi aklıma, bir arkadaşım Steemit'i iş gibi görmen lazım demişti. Haklıydı. Günde en az 4 paylaşım yap, yorumlarınla görünür ol, discord'ta aktif ol, Steemit ile bağlı diğer platformları kullan, oy vermekten çekinme. Tüm bunlar zaman alan işler ve şu an en büyük sıkıntım zaman. Yaklaşık 6 ay oldu Steemit ile tanışalı. İlk başlarda araştırma içgüdüsü ile yazılar paylaştım. Sonra denemeler, markdown kodları derken Yapışkan Notlar ve #turkcebilim yazıları. Geriye dönüp baktığımda sağlam bir blog sahibiyim diyemem ama kendimce iyi olduğunu düşündüğüm şeyleri paylaşmışım. Getiri yokla yarışacak seviyede, zaten getiri beklentim hiç olmadı. Yatırım için bilgi sahibi olmaktı amacım, biraz da keyif almak. Çünkü Steemit'i iş gibi görüp, keyif almadan zoraki paylaşımlar yapmak bana göre değil, yapamam.

Kendime çeki düzen vermek adına, neden burada olduğumu kendime soruyorum?

Keyif almak için :)

O zaman tadını çıkar....

 


Posted from my blog with SteemPress : http://www.cashthekush.tk/2018/06/yaklasik-6-ay

Sort:  

Congratulations @cashthekush ! You received a 10% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Postun başlığını 'İç Dökme Postu' olarak değiştirir misin :)

😃 Hocam son haftalarda malum durumumu görüyorsun, kendime gelmem için yazmam gerekiyormuş 😂👍 ayrıca Steempress ile kodları deniyorum bir yandan

bence de en uygun başlık bu olur:)

Yaklaşık 6 ay oldu Steemit ile tanışalı

I like this place. I'm inspired to write a post based on this quote.