eğer yaşarsam & Gayle Forman

in #tr6 years ago

Temmuz ayının ilk kitabını bitirdim❤
📼 Ailesiyle araba yolculuğuna çıkıp kaza yapan ve tüm ailesini bir anda kaybeden,olay akabininde bedeninden çıkıp "Bugün de ölmedik çok şükür." Diye etrafta gezinip olup bitenleri izleyen kızın hikayesini anlatıyor bu kitap.Kız sanki az önce ailesini kaybetmemiş gibi kaza anında bedeninden fırlayıp "Tüh ya ölmüşler yazık." rahatlığında bir ruh haline giriyor. (İyiymiş ya)
📼 Sürekli kaza anının öncesine gidip sevgilisiyle ve ailesiyle yaşadıklarını anlatıyor ki en sevdiğim bölümlerden biri bunlardı.Kitapta neredeyse herkes müzikal bir işle uğraştığından müzikle ilgili bölümler çok fazlaydı.
📼Yukarıda da anlattığım gibi çok duygusal ve acı dolu bir kitap gibi gözükmesine rağmen duygudan yoksun (benim şahsi görüşüm) bir anlatım tarzıyla,kitap boyunca komadan uyanacak mı diye bekliyorsunuz.Normalde her okuduğum duygusal kitaba ağlayan biriyim ama bu kitapta zerre gözyaşı dökmedim.Sanırım sorun bende değil.
📼Ama haksızlık yapmak istemiyorum,kitabın son kısımlarına geldikçe daha da duygusallaşmaya başlıyor.En son sayfaya geldiğimde kızın yaşayacağına dair bir ümidim olmamasına bağlı olarak şaşırdım.Bütün bunlara rağmen kitap birazcık sıkıcı ilerliyor diyebiliriz.
📼 Kitap bittikten sonraki 7 sayfada,kitapta bahsedilen müziklerin isimlerini ve sayfalarının listesini çıkarmış ve açıklama koymuş yazar.En beğendiğim kısımlardan biri buydu ❤
📼Kitabın son cümlesinde,kız uyandıktan sonra hikayenin bitmediğini anlıyorsunuz.Sen Gittiğinde adlı bir devam kitabı daha var.Ben okumayı düşünüyorum.
📼 Kitabı tamamen bitirdikten yarım saat sonra filmini izledim.Kitabından daha güzel ve daha duygusal bulduğum filmlerden biri kesinlikle.Kitabı okuyup da izlemenizi tavsiye ediyorum yinede çünkü böylece ne kadar başarılı bir uyarlama olduğunu görebilirsiniz.
📼Keyifli okumalar...❤

Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
https://ink361.com/app/tag/sengittiginde