You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kripto para konusunda kimi takip edelim?

in #tr6 years ago (edited)

Paylaştığınız Twitter kullanıcılarına da bir kaç kelam edilebilir, herhangi bir şey söylemeyip, yatırımcı arkadaşlara bunun yerine iki seçenek olduğunu sunabilirim.

1. Ya bütün bu hesapları takip etmeyecekler, teknik analizi önemsemeyecekler, günlük haberleri takip edip, kendi kararlarına göre işleme girecekler.

2. Ya da tüm bu arkadaşları, hatta daha fazlasını takip edip, ortak görüş ne yöndeyse o yönde işleme girecekler

Twitter'da 19.03.2018 tarihinden sonra Rose Trader diye bir yorumcu ile ufak bir atışmam oldu. Artık dönüşün başladığını tüm takipçilerine iletti. Bende kendisine bu kadar kesin konuşulmaması gerektiğini söyledim. Hatta 06.02.2018'de de dönüş başladı denedi ama başlamamıştı. Yatırımcılar yanlış yönlenebilir dedim. Ardından bir kaç savunam geliştirdi ve teknik bilgisinin yorum yapmaya yeterli olmadığını gördüm ama neden dönüş başladı inadında diye aklımda bir soru işareti kaldı ve araştırdım. Sonuç bulamadım ve daha altına sarktı zaten.

Ama hiç olmazsa bu tarz yanlış yorum yapan yatırımcılarında, hata yapma olasılığımızı en aza düşüreceğini düşünüyorum @sorucevep

Bu arada belirttiğiniz listede genel olarak indikatörlere göre yön tercihinde bulunan bir yorumcu var. Tehlikeli olduğu kanısındayım.