300$ Değerinde Airdrop Müjdesi Hemen Katılın!

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Steemit platformunun bana kazandırdığı önemli bilgilendirden birisi ‘Airdrop’ ile kazanç elde etmedir. Steemit kullanıcılarına ve beni takip eden arkadaşlarıma daha önce ‘Airdrop Nedir’ ve ‘Airdrop ile nasıl kazançlar sağlanır’ bilgilerini içeren bir içerik üretmiştim. Airdrop hakkında bilgi sahibi olmayanlar şu aşağıdaki yazıyı öncelikle okumasını tavsiye ederim.

Bu yazımda araştırdığım iki airdrop bilgilerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Airdrop dünyasında güvendiğim nadir tokenlerden birisidir. Şunu hatırlatmak isterim; Airdrop dünyasında çok fazla ‘Scam’ (sahte) proje çıkabiliyor. Bu sebeple kesinlikle sizde araştırın ve katılmak isterseniz kendi rızanız ile katılın.

Görsel Kaynak


Mükemmel İki Airdrop Projesi

  • Avinos Airdrop

Sizlere vereceğim link üzerinden kayıt olursunuz, belli bir miktar bende sizin üzerinizden kazanç sağlıyorum. 3 – 5 $ gibi düşünebilirsiniz. Bu sayede hem ben hem de siz kazanabilirsiniz.

Sistem çok basit arkadaşlar, link üzerinden üye oluyorsunuz. Sosyal medya hesaplarınızı bağlıyorsunuz, görevler kısmından görevlerinizi yapıyorsunuz. Kendi cüzdan numaranızı (Wallet Adress) doğru bir şekilde dolduruyorsunuz.
300 – 500 $ kazanma imkanınız bulunuyor. Benim şuan sadece görevleri tamamlayarak 175 $ dolar elde ettim.

Airdropun katılım süresi için son 6 gün olduğunu hatırlatmak istiyorum.

Avinos Airdrop Katılım Linki : https://www.avinoc.com/r/XAMPJDKrLPTY

  • İOST Airdrop

Sosyal medya üzerinde yaptığım araştırmalar neticesinde bu tokene millet anlam veremediğim şekilde çok fazla güvendiği ifade ediyor. Airdrop tamamlanma süresine 2 gün kaldığını öğrendim. (Bu bilgi yanlış olabilir)

Diğerinden bir farkı telefon doğrulaması istiyor. Sadece telefon numaranız ile üye oluyorsunuz. Telefonunuza doğrulama kodu geliyor, bunu da ‘botların’ önüne geçmek için kullanıyorlar. Airdrobun sağlam olduğunu buradan anlayabilirsiniz.
Telefon doğrulama işleminde herhangi bir problem bulunmuyor. (Yine de siz bilirsiniz)

Sosyal medya hesaplarınızı bağlıyorsunuz. (Twitter, Reddit, Telegram) bunun sonrasında görevleri otomatik olarak yapıyorsunuz.

30 – 60 $ bir beklentim var. (Binance'de listeleniyor.) Referans ile üye olan kullanıcılara +20 IOST verildiğini hatırlatmak isterim.

IOST Airdrop Katılım Linki : https://hub.iost.io/register?inviteCode=S1tPfzr4m&lang=en

Sort:  

Ben avinoc'a katılmıştım ve 376$ balansım var :)

Screenshot_20180724-173538.jpeg

Hocam avinoc airdropunda Sign up kısmını göremedim. Birde bu tokenler eth ERC20 adresine gelecek sanırım, doğru mudur?

Aynen doğrudur hocam.
Üst kısımda 'Airdrop' yazısına tıklayarak, işleminize devam edebilirsiniz.
Onun yanı sıra referans linkimle açılan sayfanın biraz aşağısına indiğiniz zaman 'Airdrop' saati ve altındaki buton üzerinden gerekli teması sağlayabilirsiniz. :)

'AVİNOC' Efsane :)

Umarım ödenir, ödenirse daha bir efsane olur. :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Cyberyunus from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @cyberyunus! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @cyberyunus! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!