Sort:  

Hoşgeldin nerede kaldın. Yazıma yorum yaptın mı bakim 😅

İdam yazısından bahsediyorsan daha şimdi geldim buralara okuyacam o kadar yorum bıraktım oraya :D

Hoşgeldin.Tebrikler @cyberyunus:)

Hoşbuldum, sizleri burada görmek ne güzel :)

Teşekkür ederim ayrıca @junostar

Son zamanlarda en iyi yazılar sizden geliyor.her gün listelerdesiniz:)

Bilgili ve ilgili olduğum konuları önce belirliyorum sonra oturuyorum başına yaz bakalım :)) Şöyle yarısına geliyorum baktım konsept hoşuma gitmedi mi siliyorum :)) Yazı yazmak benim için bir tutku çok hoşuma gidiyor.

Aldığım yorumlar ve liste seçimleri bana moral ve güç veriyor :)

Umarım hep böyle devam edersiniz. ilgi alanıniza giriyor ise #edebiyat ta yarışma düzenliyor katılabilirsiniz.eminim güzel yazılar gelir sizden:)

Burada yorum upvoteden daha değerli bence.

Hoşgeldiniz 😀

Hoşbuldum, nasılsınız ^^ Bir çay doldurayım da biraz muhabbet edelim

İftar sonrası etkinlik var dediler, biraz geç kaldım sanırım ama çaya yetiştim mi?

Gelip gittin mi burada mısın hala?

Hosgeldin hocam nasilsin :)

Teşekkür ederim, sizler nasılsınız? Sizleri pek bu platformda görmüyordum, kimsiniz, nesiniz biraz anlatsanız ^^ Muhabbet etsek çok da güzel olabilir.

Hoş geldin hoş geldin, her gün bir yazını listeye sokmak nasıl bir duygu anlatsana biraz @cyberyunus.. Tebrikler, takip edilip seviliyorsun!

Hoşbuldum, her gün listelerde kendinizi görebildiğiniz zaman çok mutlu oluyorsunuz, benim yazım bir başka kişi yada kişiler tarafından değer görmüş diyorsun, aah bugün de yazayım bir şeyler karalayalım şuralara belki ilgi görür mutlu olurum diyorsun :)

Yanaklarının yan tarafında bulunan kaslar istemsizce oynuyor ya tam da öyle bir duygu ^^ Sizleri de buralarda görmek beni sevindiriyor :)