Yine Yeniden Seev! :)

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Steemit platformunda bir süre boyunca içerik paylaşmama kararı almıştım. Bunun için kendimce bazı sebepler belirledim. Uzun bir zamandan sonra birkaç içerik paylaşmayı düşünüyorum. Burada yaşanan olaylardan herkesin çok farklı etkilendiği gözlemledim. Bu gözlemlerimi sizlere aktarmak istiyorum.

Sitem! Neden etkileniyorsunuz?

  • Onlarca kişinin Steemit platformundan X kişisinin ayrılmasına, yazı girmemesinden ve tartışmaların ortasından kalmasından çok fazla etkilediğini gözlemledim.

  • Gruplaşmaların olduğu fark ettim. Oysa ki gruplaşma yerine ‘TR’ çatısı altında güzel ve faydalı paylaşımlar yapmalıyız. Bu sayede Steemit platformunda bulunan yabancı kişiler bizleri daha sevgi dolu ve bir arada olan grup olarak bilmelidir.

  • Şunu fark ettim. Bu arkadaş çok fazla oy kazanmış, ben buna oy basmayayım. 1 ay boyunca içerik girmediğim zamanlar da içeriğini okuduğum bütün arkadaşlara 0.00 oy gücüm dahi olsa bastım. Çünkü, o arkadaşın motive olması benim için çok önemlidir. O motive olursa, ben motive olurum.

  • Steemit platormunun daha iyi yerlere geleceğini hepimiz biliyoruz ve buna göre hareket ediyoruz. Bu platform daha ön sıralara gelmeden önce, kendi ırkımızı ve toplumumuzu aşağı sınıflara düşürmeyelim. Çünkü; bizden sonra yeni gelecek üyelere karşı takınılan davranışlar onların çok çabuk vazgeçmesine neden olabilir.

Bu arada bütün bu gruplaşmalardan etkilenmeyen ve her gün daha iyi içerik üretmeye çalışan arkadaşlarımı tebrik ederim. Yarın KPSS sınavına girecek olan bütün adaylara başarılar dilerim ve görüşmek üzere :)

Görsel Kaynak

Sort:  

Bizim milletimizde başarıyı takdir etmek değil, kıskanmak ve yerin dibine sokmak var. Bunu hemen her ortamda görebilirsiniz.

Fakat bu genellemenin dışına çıkmayı başarabilenlerimiz de var. Bu platformda da umarım o enerji yakalanır.

Kendi yaptığım şeyi yazayım;

Dolu içerik paylaşmaya çalışan herkesin yazılarını okuyor ve oy vermeye çalışıyorum. Yazabileceğim yorum varsa, onu da atlamamaya çalışıyorum.

Aslında burasını şu şekilde bir 'günlük' gibi düşünebilirsiniz. Günlük gibi düşündüğünüz zaman hem istediğiniz zaman yazı hem de istediğiniz zaman insanların yorumlarını okuyup ufkunuzu genişletip bilgiler öğrenebilirsiniz. :)

O zaman daha güzel ve eğlenceli. Ben burada bulunan arkadaşlardan 'Airdrop' ve 'Bouthive' kavramlarını öğrendim ve şuan onlar üzerinde çalışıyorum. Gayet eğlenceli ve bana faydası okundu böyle daha güzel inanın :)

Bende uzun zamandir yoğunluktan yazamıyorum.arada uğruyorum.ne güzel yazılar yazıyordun.bence tekrar yazmalisin.:)

Sizlerin de içerikleri oldukça güzel ve bilgilendirici, yeni paylaşımlarınızı takip edeceğim.

Hoşgeldiniz! :)

Herkes kazanmak istiyor ama kimse kimsenin kazanmasını istemiyor, böyle bir paradox var benim gördüğüm.

Tamamen 'doğru' gördüğünüz bir olay; bu olayı değiştirmek için elimizden geleni yapalım. Teşekkür ederim yorumlarınız için böyle şeylere ihtiyacımız var :)

Değişmez hocam işin ucunda ego, güç ve en önemlisi para var.

evet maalesef öyle bir topluluğumuz var ve biz de etkileniyoruz:(

tekrar hoşgeldiniz diyelim o zaman:)

Maalesef etkilendiğim zaman kendime kızıyorum, neden etkilendim diye düşünüyorum. Sonra etkilenmek için sebep buluyorum. Ve kendimizi kötü etkiliyor, keşke olmasa diyebiliyoruz. :)

Bu arada bir arkadaşın yorumunda okumuştum, sizde geri dönmüşsünüz siz de hoşgeldiniz, teşekkürler yorumlarınız için :)

ben de teşekkür ederim, umarım her şey güzel olur artık..