You are viewing a single comment's thread from:

RE: Korona Günlükleri

in #tr3 years ago

Manzaralar güzel. Sen de öyle 🤗 Sen biraz kilo mu verdin? Çok çalıştırıyorlar di mi seni yine.

Aşırı titizlik okb belirtisi miymiş. Bak bişey daha öğrendim şimdi senden. Onu bilmiyordum. Bende normalde temizlik konusunda biraz titizlik var ama koronadan dolayı bir artış yaşamadım. Aslına bakarsan artık fazla düşünmemeye çalışıyorum. Geçen yıl çok zor geçti benim için ama neyse ki hepsi geride kaldı.

Bugünlerde daha iyiyim. Bana çok fazla şey kattı diyebilirim. Kendimi daha iyi tanımaya ve daha sağlıklı yaşamaya başladım. Artık eskisinden çok daha mutluyum.

Sana anlatacak o kadar çok şey birikti ki. Şimdi kafanı şişirmeyeyim 😀

Canım bir de bu topluluklar çıktığında sen yoktun, biraz kafa karıştırıcı ama bazı yazıların 2 defa yayınlanmış hive'da. Yazıyı aslında istediğin toplulukta paylaşabiliyorsun ve reblog yapınca bloguna da düşüyor. Yavaş yavaş alışırsın. İlk başta biraz karışık geliyor. Buradan aynı yazıları bakıp editle istesen şimdilik, tekrarlandığından dolayı sorun çıkabilir https://hive.blog/@baycan/posts

Senden yeniden haber alabilmek çok güzel. Habersiz bırakma 🤗

Sort:  

Merhaba Damlacım 🤗. Manzara tanıdık gelmiştir 😀. Kilom hep aynı. Sanırım yaşlanıyorum artık 😀. Zor geçen günlerinin geride kalmasına çok sevindim. Önün hep açık olsun, mutlu ol canım.
Toplulukların olması kafamı karıştırdı. Toplulukta paylaştığım yazıyı bloğunda göremeyince ben de bloğumda da aynı yazıyı paylaştım 😅 reblog yapıldığını bilmiyordum, söylemen çok iyi oldu. Hemen düzeltiyorum 🤗 . Çok teşekkür ederim ❤️ herzaman ki gibi harikasın 🤗