You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #6: Damla

in #tr5 years ago (edited)

@nikaja sen bu zamana kadar nerelerdeydin ya :)) Neden geç geldin aramıza. Ne kadar pozitifsin. Güzel enerjin buradan hissediliyor. Teşekkür ederim güzel sözlerin için.

Sen bişeyler anlatacaktın ya hani. Merakla bekliyorum :)

Sort:  

Ayy çok teşekkür ederim bu güzel sözler için sevgili @damla🤗
Bu enerjimi hissettirebiliyorsam ne mutlu bana, sanırım benim burada olma sebebimde bu🤗

Evet anlatacaklarım var. Beklediğim bir haber var da henüz sonuçlanmadı onu bekliyorum ayrı ayrı yazmak istemedim. Aslında çok da önemli değil yazacaklarım sadece herşey üst üste gelince şaka mı bu yaşadıklarım dedim kendi kendime🤗

Sizlerle olmak güzel, ayrı bir renk kattınız hayatıma💕😊

Posted using Partiko Android