You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wonderland Eurasia / Ankapark'ta bir gün

in #tr5 years ago (edited)

Öncelikle çok beğendiğimi yazarak başlamak istiyorum. Liste ile ilgili şunu söyleyebilirim, sen dramcılar listesine biliyorsun daha önce hiç girmedin. Ama çok yakınından geçiyordun. Ve tam o anda isabetli bir karar alarak bu seviml dinozorcukları ziyarete gitmişsin. Bunun etkisi tabii bir süre devam edecektir. Yani yakın zamanda o listede sana yer yok :))

Bu güzel görselleri bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim. Çok beğendim. Ekranda sorun olduğu da anlaşılmıyor. Dinozorlar çok şeker. Özellikle ilki çok tanıdık geldi, filmlerden dolayı sanırım. İyi ki gidip gezmişsin. Oralarda da Harry Potter'cılık oynamaya çalışmana hiç şaşırmadım tabii :)

Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

Sort:  

Yani yakın zamanda o listede sana yer yok :))

buna sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :))

çok teşekkür ederim okuyup beğendiğin için özellikle ve tabi ki güzel düşüncelerin için🌼

ben de farklı bir paylaşım yapmaktan mutlu oldum, keyifle anlattım diyebilirim:)

Harry Potter'ı her şeyle bağdaştırma gibi bir şeyin içindeyim yıllardır, çok seviyorum napim :)