Steemit Röportajları #10: Benyamin

in #tr5 years ago (edited)

Merhabalar herkese,

Steemit röportajları serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bugünkü konuğum @benyamin. Kendisi çok iyi kalpli, yardımsever bir arkadaşımız. Yakın zamanda düğünü olacak. Nişanlısı @candylady de kendisi gibi iyi niyetli ve güzel insan. Sizlere mutluluklar ve evliliğinizin kalpleriniz gibi güzel olmasını diliyorum.

@benyamin'i ilk ne zaman tanıdığımı düşündüm ama hatırlayamadım :) Sanırım geldiğinden beri uzaktan az çok tanıyordum. Ama asıl Golos ile ilgili birkaç arkadaşla biraraya gelip araştırmalara başladığımızda tanıdım diyebilirim. Araştırmayı, arayıp taramayı, çözümler bulmayı seven, kalbinin temizliği yüzüne yansımış biridir kendisi. İyi ki tanımışım seni güzel insan diyorum ve sözü @benyamin'e bırakıyorum.

Benyamin İle Röportajımız


Damla: Merhaba @benyamin. Röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. Bize kendinden bahseder misin? Seni tanıyalım.

Benyamin: Öncelikle bu güzel röportaj için size çok teşekkür ederim. Kendimden bahsetmem gerekirse, 26 yaşındayım, Kuşadası’nda otelde teknik servis olarak çalışıyorum.


Foto: @benyamin: Benyamin ve nişanlısı

Aslen Manisalıyım 2011’de buraya yerleştik ve artık buralı olduk. Bu arada terazi burcuyum, biraz dengesizim :) Haksızlığa, yalakalığa asla gelemiyorum :)

Samimi açıklamaların için teşekkür ederim. Yakında düğünün olduğunu neredeyse hepimiz biliyoruz. Düğün hazırlıkları nasıl gidiyor?

Düğün hazırlıklarımız şuan güzel gidiyor. Eşyalarımızı aldık. Bir oturma odası ve gelinlik kaldı şuanlık. Ama düğün yapacak arkadaşlara tavsiyem, imkanınız var ise yapmayın, nikah kıyıp geçin derim. Bu işler çok fuzuli ve yorucu işler :)

Olsun bir kere yapılan şeyler bunlar. Sen ve nişanlın azimlisiniz, çalışkansınız ikiniz de. Üstesinden geleceğinize inanıyorum.

Peki, postlarından anladığımız kadarıyla müzikle yakından ilgilisin. Bu merakın ne zaman ve nasıl başladı?

Müziğe merakım 2009-2010 arası başladı. Arkadaşım gitar öğrenirken ben de gitar ile oynuyordum. O da sen çalarsın dedi ve bu gaz ile başladım. İyi ki de başlamışım. Şuan gitar çalabiliyorum. Klarnetim vardı, biraz öğrendim ve satmak zorunda kaldım. Bu arada gitarı evde kendim öğrendim. Son 2 yıldır işler yüzünden elime alamıyordum. Şu an youtube videolarına başladığımda tekrar uğraşmaya başladım. İnşallah evlenince daha çok uğraşacağım.

Hobilerle devam edecek olursak, film ve müzik tercihlerinden de kısaca bahseder misin? En sevdiğin film, dizi, şarkı ve şarkıcı?

En sevdiğim film derseniz “WHO AM I” derim. Çok güzel bir film. Bu tarz hacker ve karmaşık olan filmleri seviyorum.

Müzik olarak Sagopa Kajmer dinliyorum genelde. Kendisi çok kültürlü ve sözleri boşa olmayan biri olduğu için bayılıyorum. Bir de Doğa için çal dinliyorum bu aralar :)


Foto: @benyamin

Cevapların için teşekkürler @benyamin. Klasik soruya gelecek olursak: Steemit'le nasıl tanıştın?

Geldik asıl uzun konuya. Steemit ile tanışmam herkesin de bildiği en yakın arkadaşlarımdan olan supermarioo ile başladı. Bir akşam toplandık ve bize sistemi anlattı ve bu şekilde başladık (Keşke daha önce anlatsaydı :) ) Bu arada @spawn kuzenım @leadyheart kuzenimin eşi @enigmatic @burock en yakın dostlarım @candylady ise nişalım Steemit’te :)

Hiç buradan tanışıp buluştuğun üyeler oldu mu? Ya da olsaydı kimlerle buluşmak isterdin? Steemit'te kendine fikren yakın bulduğun üyeler var mı?

Kuşadası grubunda olanlar ile zaten tanıştım :) Bunun dışında buluştuğum tek kişi @oendertuerk abim var. Kendisi ile bir akşam cafede oturup güzel bir sohbet etmiştik. Bunun içinde ona çok teşekkür ediyorum.

Kimler ile buluşmak isterim dersek, siz değerli ablalarım @damla @baycan ile tanışmayı çok isterdim, çünkü Steemit ve diğer tüm konularda en büyük destekleri siz iki ablamdan gördüm. Bunun için sizlere ayrıca çok teşekkür ediyorum ve Steemit’te ki birçok arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum.

Eğer bir gün olursa discorddaki dostlarımız ile topluca bir yer belirleyip buluşmayı çok isterdim.

Umarım böyle bir buluşma gerçekleşir. Ya da düğününe Steemit’ten gelmek isteyenler olacaktır mutlaka :)

Yanılmıyorsam blockchain ve kripto paralarla da ilgileniyorsun. Bu alanlarda neler yapıyorsun?

Blockchain hayatıma girdiğinden beri neler yaptığımı şaşırmış durumdayım :) Çünkü gerçekten çok seçenekleri olan bir dünya. Kazanç sağlamak için, yatırım yapmak için birçok şey araştırıyorum. Bulduklarımı dostlarım ile paylaşıyorum. Örneğin Golos’u bulduğumda denemek için yatırım yaptım, ama olmadı malesef. Şu an Weku’yu deniyorum. Olursa dostlarımıza orada da destek çıkmaya çalışacağım. Ayrıca waves’e küçük yatırım yaptım. Cüzdanda tutup leasing yapıyorum, bir nevi masternode gibi. Ödeme olduğunda sizler ile paylaşacağım. Kazançlı olursa isteyen deneyebilir. (YTD)

Steemit Türkiye discordunu nasıl kurdun? Neler yaptın? Ben biliyorum aslında da bilmeyenler için kısaca bahsetmeni rica edeceğim.

Steemit discord kanalını aslında ilk Golos için kurdum. Gücüm olduğu için biraz orada gelen dostlara oy atarım diye kurdum. O olmayınca Steemit Türkiye olarak değiştirdim. Hem sizler de orada olduğunuz için Steemit’e yeni katılan arkadaşlar sorularını sorar yardım edebiliriz diye düşündüm. Umduğumdan daha çok kişi katıldı ve benim düşüncem gerçekten çok güzel bir ortam oldu. Bu arada Zümrüt kızlar ve @sahinadam hocam Trproje kanalı kurdu. Çok güzel ve faydalı bir kanal oldu. Onun linkini bırakayım dostlarımız oraya da katılabilirler.

https://discord.gg/B8DhrBK

Teşekkürler yaptıkların güzel işler için. Trproje’de de gerçekten güzel insanlar emek veriyorlar. Umarım bundan sonra durumlar iyiye gider. Bizler de daha fazla insana destek olabiliriz.

Steemit'te ne tür blogları okumayı seversin? Varsa birkaç örnek verebilir misin?

Aslında Steemit’te takip ettiğim blog olmamıştır. Sadece Türk arkadaşlarımızın yazdığı yazıları inceliyordum. Onlar hoşuma gidiyordu. Yabancılara hiç baktığımı hatırlamıyorum :)


Foto @benyamin

Kullandığın Steem tabanlı uygulamalar oldu mu? Tavsiye edebileceklerin var mı?

Ben sadece Dlive kullandım, ama o artık yok. Steempress kullandım o güzeldi bence. En güzeli şuan o benim için. Onu kullanmalarını kesinlikle öneririm. Bir ara aktif olarak Steepshot kullandım, ama bildiğim kadarıyla onlarda güç kalmadı. O yüzden en güzeli Steempress.

Steemit'e yeni gelen üyelere neler önermek istersin?

Yeni gelenlere önerim şu an gelmesinler :) Şu an tüm piyasanın durumu ve Steem kazançları malum, ama bence yazı yazmaktan gezdiği ve yaptığı işleri anlatmaktan keyif alanlar bu platformu kesinlikle kullansınlar. İnternetten pasif gelir olarak yapılacak tek güzel şey Steemit :)

Herkesi ilgilendiren bir soru daha. Steem'in geleceği ile ilgili ne düşünüyorsun?

Çoğu okuduğum yazılarda ileride birçok kripto para yok olacak diyorlar. Böyle bir şey olursa kesinlikle Steemit hala ayakta kalanlardan olur ve yapılan tahminlere göre bitcoin 200 - 250 bin dolarları görürse Steemit için o eski güzel günlerden daha güzel günler görülebilir. Bunun için hala 2 bin Steem’im var satmadım duruyor :)

Güzel ve keyifli röportaj için teşekkür ederim. Son olarak bu yazıyı okuyanlara neler söylemek istersin?

Son olarak bu röportajı bana ayırdığınız için ve bugüne kadar bana olan destekleriniz için sizlere sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Bu yazıyı okuyan ve Steemit’te tanıştığım tüm dostlarıma sevgilerimi saygılarımı sunarım. Bu güzel ortamımız inşallah hiçbir zaman bozulmaz. Steemit’ten ve kripto paralardan, blockchainden hiç bir zaman vazgeçmesinler. Bu iş artık bizim geleceğimiz olacak. Yaptıkları ve uğraştıkları hiçbir şeyden vazgeçmesinler. Kimsenin lafına sözüne bakmasınlar. Çok sevdiğim bir söz ile yazıma son vermek istedim

YILDIZLARA DOKUNAMAZSINIZ AMA KARANLIK GECELERDE ONLAR SİZE YOL GÖSTERİR.



damla.png


Önceki Röportajlar

Banner için @ruen 'e çok çok teşekkürler

Steemit Röportajları serisi postlarının steem/sbd gelirleri röportaj yapılan üyeye ve @trproje'ye gönderilecektir.

Sort:  

Ben çok sevdim bu röportaj serisini, 🤗 yine sevdiğim bir kardeşimin röportajını okumak çok güzel 😃 ellerine sağlık damlacım ve benjamin harika bir röportaj olmuş .

Kimler ile buluşmak isterim dersek, siz değerli ablalarım @damla @baycan ile tanışmayı çok isterdim, çünkü Steemit ve diğer tüm konularda en büyük destekleri siz iki ablamdan gördüm. Bunun için sizlere ayrıca çok teşekkür ediyorum ve Steemit’te ki birçok arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum.

@benjamin nişanlınla çok yakışıyorsunuz. Maşallah 🧿

Aynı zamanda birbirinize çok benziyorsunuz, zaten bir inanış vardır bilmiyorum bilir misiniz evlenecek kişiler birbirine kardeş gibi benzermiş bu onların ileride uyumlu güzel bir çift olacağına işaret edermiş 😃

Sizlere ömür boyu mutluluklar dilerim 😃 Müsait olursam düğününüze gelip mutluluğunuza şahit olmak sizin gibi güzel insanları tanımak istiyorum 🤗

Teşekkürler güzel yorumun için canım. Ben de çok yakıştırıyorum ikisini birbirine. Çok mutlu olurlar inşallah.

Cok tesekkur ediyorum ablacagim bende sizin gbi guzel bir evliligim olacagina inaniyorum 😊😊

Çok güzel bir insansın @benyamin. İyi niyetin ve temiz heraketlerinle efendi insan nasıl olunur, çoğu kişiye gösteriyorsun. Böyle devam et lütfen. :)

@damla, harikasın yine. Güzel insanların tanınması ve benimsenmesi konusunda röportajların büyük önem taşıyor. Teşekkürler. :)

Ben de sana teşekkür ederim yaptığın tüm güzel şeyler için :)

Cok tesekkur ediyorum hocam sizde cok iyi ve yardimseversiniz bunun icin sizede cok tesekkur ediyorum

O kadar saf bir kalbin var kardeşim röportajda hissediliyor, sana ömür boyu mutluluklar dilerim...
Sevgili @damla sorumu burda sormamış olabilirsin ama cevabını @benyamin en sonuna bırakmış :)
İkinize de çok teşekkürler...

@avina gerçekten aklımdan çıkmış son anda kusura bakma 😊

Ama benyaminin de içine doğmuş gibi cevaplaması güzel olmuş.

Gerçekten sanki sorulmuş gibi cevaplamış, harika bir not düşmüş. Estağfurullah kusur olarak düşünmedim ya, senin güzel kalbin sağolsun yeter...

Cok teekkurler hocam 😊

yine güzel bir röportaj olmuş ellerinize sağlık
@benyamin & @damla 🌼

temiz kalpli arkadaşımızı biraz daha yakından tanımış olduk, mutluluklar diliyorum şimdiden:)

teşekkürler güzel sözlerin ve dileklerin için canım 🌼

Cok tesekkur ediyorum guzel dilekleriniz icin ayrica tesekkurler 😊 @sudefteri

Çok güzel:)
Uzun süre uzak kaldım steemitten, röportajı okudum ve çok hoşuma gitti açıkçası. Önceki röportajları da okuyacağım kısa zaman içinde.

Hoş geldin tekrardan aramıza @volkiceper :)

Düğün konusunda sana katılıyorum @benyamin. Bence de gereksiz. Hele bizim burdaki düğünleri görsen 3 gün sürüyor. :)
Bir ömür mutluluklar dilerim.

Çok güzel röportaj olmuş. Ellerinize sağlık @damla ve @benyamin.

Posted using Partiko Android

Teşekkürler değerli yorumun için @maonx :)

Bizim allahtan 2 gun @maonx :) tesekkur ediyorum guzel dilekleriniz icin

Bu güzel röportaj icin sizlere cok tesekkur ediyorum bugüne kadar tüm sorunlarimda bana cok destek ciktiniz sizlere ve burada tanistigim herkese cok tesekkur ediyorum

Ben de sana teşekkür ederim desteklerin için, her zaman yanımızda olduğun için @benyamin :)

Cok tesekkurler @damla abla

Bu arada @spawn kuzenım @leadyheart kuzenimin eşi @enigmatic @burock en yakın dostlarım @candylady ise nişalım Steemit’te :)

Vay be Steemit'te sülalecek girme diye buna derim. Baya kalabalıkmışsınız hocam :) Hakkınızda nerdeyse hiçbir şey bilmiyordum baya şey öğrenmiş oldum. İnsan tanıyınca daha yakın hissediyor. Teşekkür ederim çok güzel ve samimi bir röportaj olmuş elinize sağlık @damla ve @benyamin hocam. Ayrıca mutluluklar dilerim :)

Teşekkürler @etasarim ;)

Biraz sulalecek dalmış gbi olduk tesekkur ediyorum guzel yorumlariniz icin 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Hi, @damla!

You just got a 0.3% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here