You are viewing a single comment's thread from:

RE: XRP Düşüş hala devam ediyor.

in #tr4 years ago

Kripto paraların oynaklığı çok yüksek! Gerçekten nereye gideceği pek belli olmuyor. Dibinin ucu da yok. Tepesinin sonu da belli değil. Buna rağmen his olarak steem coin artacak diye düşünüyorum. Btc bazında belirli bir noktaya kadar geri çekildi. Buradan sonra hep bir miktar daha artıyor. Sonra yeniden düşüşe geçip aynı senaryoyu devam ettiriyor. Son zamanlarda bunu gördüm. Şimdi gerçekten test edeceğim. Btc bazında 0,00001472-80 civarından steem coine döndüm. Binance üzerinde bulunan coinlerimin hepsini dönüştürdüm. Bakalım olacak mı? Yatırım tavsiyesi değildir. (benim canlı deneyimim olacaktır.)

Sort:  

Ben steemden umudu kestim açıkçası

Proje açısından yorum yapmadığımı belirtmek isterim. Steem coin fiyatına dair fikirlerimi belirttim. Uzun süredir aynı hikayeyi görüyorum. Bu defa ona göre pozisyon aldım. Buradan belirtiyorum. Çünkü, değişip değişmeyeceğini hep beraber görelim istedim. Btc bazında 0,00001850-90 veya daha fazla beklenirse 0,00002000 gelebilir. Anlık olarak 1 steem 0,00001552 BTC olarak görünüyor. 1-2 hafta boyunca izleyeceğim. Bakalım ne olacak?

Tahminim bireysel görüşümü içerir. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.

Umarım başarılı olursun😊