Uzaktan Çalışma Kültürünün Dünyayı Yakınlaştırması Üzerine Bir Fotoğraf

in #tr2 years ago

Uzaktan çalışma kültürü, tüm dünyada çok önemli seviyelere geldi. Birçok şirket artık işini yalnızca uzaktan yürütmeye başladı. Birçok firma, bütün operasyonlarını uzaktan çalışma kültürü üzerine kurguladı. Böyle bir giriş yapınca kendimi haber sitesi gibi hissettim :) Başladı, kurguladı, yapıldı, edildi... Bu dili normalde hiç sevmem. Ancak, içimde bir spiker olabilir...

Bugün uzaktan çalışma kültürünün ne kadar güzel bir his olduğunu deneyimledim. Sıradan iş saatinde, dışarı çıkıp, yağmurlu havada denizi izlerken bir yandan kahvemi yudumladım. Bu dünyada nasıl bir yer edindiğimi sorgularken internetin güzelliklerini tekrar ve tekrar keşfettim. Havanın kötü olması nedeniyle dışarıda kimse yoktu. Saatler 17:00'ı gösteriyordu ve Mudanya sahil boyunca yalnızca birkaç kişi vardı. Onlar da aynı benim gibiydi. Bu havada buralar çok sakin oluyor der gibi etrafa bakıyordu. Ancak, sakinliğin tek nedeni hava durumu değildi. Aslında sıradan işlerde çalışan insanlar için iş saatleri dilimindeydik. Serbest çalışanlar ise serbest olarak dolaşıyorlardı. Kendimi yerli (!) bir dijital göçebe gibi hissettim. Schengen almadan avrupada dolaşıyor gibiydim. Birkaç fotoğraf çekmek için dışarı çıkmıştım. Ancak hava pek kötüydü. Yalnız yere bakınca manzara güzelleşti. İşte o anları şimdi görüyorsunuz. Bazen güzellikleri görebilmek için havaya değil, yere bakmak gerektiğini hissettim.

denizcakmak-photography.jpeg
Fotoğraf: Mudanya
kaynak
yerli (!) dijital göçebe

Sort:  

tekrardan hoşgeldin, seni gördüğüme sevindim :)