İyi Geceler Güzel İnsanlar [Cointurk 18. Projesi] derya#0545

in #tr6 years ago

Arkadaşlar steemit'e yeni kaydoldum. Bilgisayar ve internet ile aram pek iyi olmadığı için anlamakta bazen zorlanıyorum. Ama sağolsun arkadaşlar sorularıma cevap verip öğretiyorlar. Discord'daki adım derya#0545 , kusadasi kanalına da üye oldum.

Hakkımda biraz bilgi vermek istiyorum.

İstanbul Üniversite'sinde felsefe bölümü okuyorum. Son sınıf öğrencisiyim. Felsefe okuduğum için ilgi alanımda felsefe ve bunun türevleri oluyor doğal olarak. Felsefenin yanında tarih ile de yakından ilgileniyorum. Şu sıralar steem dolars ve diğer sanal paraları anlamaya çalışıyorum. Mantığını anlamadan ilerlemek güç olur. Türkiye'de bilim ve felsefenin geride kaldığını düşünüyorum. İnsanlar hep tekrar ediyor. Arkadaşlar yazdıklarım aslında tartışma çıkarmak ve sizi düşündürmek için. Bu yüzden eleştirirken lütfen bu ateist bu şey bu şu demeyin :)

Kimseye hakaret etmeden kimseyi kırmadan özgün ve eleştiren yazılar yazacağım. Bu bazen benim düşündüklerim bazen de duyduklarım olacak. Felsefe okumama rağmen istanbul ilahiyatta ki bazı derslere özellikle gidiyorum. Mantık ve akıl ana başlığımız olacak ve hep alt başlıklarla sizlere yazılarımı aktarıcam.. Sevgili arkadaşlar hepinize iyi çalışmalar diliyorum.

Ve neden kendini ikinci defa tanıtıyorsun diye lütfen sormayın :)) kızgınım birine :)
1.jpg