Etasarım'ın Ejderhası

in #tr5 years ago (edited)
Hikayesi olmayan bir ejderha; kını olmayan bir kılıç gibidir. Ne yapacağını, nereye gideceğini kestiremez, o gücü dizginleyemezsiniz. Fakat @etasarim'in ejderhasının bir hikayesi vardı. Onu kısıtlayan ve kaderi olduğuna inandığı hayatı seçmesini sağlayan bir hikayesi...

s.png

Etasarımın Ejderhası

ayrac1.png

Zordu türünün son örneği olmak. Neslinin kendisiyle birlikte tükeneceğini bilmek onun omuzları için bile fazla bir yüktü. En azından inandığı buydu. Yine de yıllar boyunca dünyada kanat çırpmadığı yer kalmamıştı. Ejderha efendilerine yakalanma riskine rağmen umutsuzca kendi türünden bir örnek daha aradı. Ejderha efendileri sadece konuşarak herhangi bir ejderhaya istediğini yaptırabilirdi. Bu yeteneğe sahip insanlar onurlu tavırları ile bilinseler de insanların arasında onurlu olarak nitelenen şey etasarim'ın ejderhası için ölüm demek olabilirdi...

Amaçsız kalmanın huzursuzluğuyla onlarca yılını geçiren etasarım'ın ejderhası, varlığına inanmadığı diğer ejderhaları aramaya kendini adamıştı. Çünkü amaçsız kalmak; yeryüzünde başına gelebilecek en kötü şeydi. Bir yandan türünün son örneği olduğuna inandığından hayatta kalmayı türüne karşı bir görev olarak düşünürken bir yandan da varlığına inanmadığı ejderhaları arıyordu. Çünkü etasarım'ın ejderhasının bile gözlerini açmak için bir nedene ihtiyacı vardı.

ayrac1.png

Etasarım'ın ejderhası Nefrusta ormanına doğru kanat çırptı. Pinsuva nehrinin bir adaya çevirdiği bu ormana girme fikrini daha önce düşünmemişti. Punka ağaçlarıyla kaplanmış bir ormana girmek pek keyifli değildi. Çünkü punka; on beş metreye kadar yükselen ince gövdesinin ardından yanlara doğru bir anda açılan sık yapraklara sahipti. Ağaçlar birbirine pek yakın olmasa da yukarıda dallar birleşiyor ve ormanın üzerini kapatıyordu. Bırakın bir ejderhayı, güneş ışığı bile zor giriyordu bu ormana. Yine de etasarım'ın ejderhası ormana girmekte kararlıydı. Çünkü kadim büyücü Tokanzi, ona bu arayışta yardımcı olabileceğini söylemişti. Bunu duymasıyla yola koyulması bir olan etasarım'ın ejderhası, ormanın orta yerinden punka dallarına sert bir dalış yaptı. İnsanların kılıç ve oklarla delemediği kalın derisi bu dalışa dayanmıştı. Pullarla kaplı vücudu ağaçlardan zarar görmese de Nefrusta ormanında kendisi hiç güvende hissetmiyordu. Çünkü buradan tekrar uçmak pek kolay olmayacak gibi duruyordu. İndiği yerde çevresine bakındı. Tokanzi'yi ormanın ortasında bulabileceği söylenmişti. Söyleyenler ise tanıdığı binlerce insandan dostu olabilen birkaç kişiydi. Nispeten karanlık olan ormanda ağaçlara çarpa çarpa birkaç adım attı. Kendini biraz kapana kısılmış hissediyordu. Çünkü çevresine baktıkça bu ormandan uçarak uzaklaşamayacağına emin oluyordu.

Tahir Özgen!

Nispeten boğuk bir ses etasarım'ın ejderhasının sağına dönmesini sağladı. Bu ani hareketle birlikte başıyla çarptığı punka ağaçlarından birini devirdi. Ağacı umursamadan sesin kaynağına odaklandı. Bu Tokanzi'den başkası değildi. Asfenlerin lideri ve kadim büyücü Tokanzi...

  • Tahir Özgen?

Evet Tahir Özgen. Özgenler ailesinin hayatta kalan son üyesi. Ejderha efendisi. Hatta belki de yaşamış en büyük ejderha efendisi.

  • Bir ejderha efendisinin bana yardım edeceğini sanmam Tokanzi.

Tahir Özgen hayatta kalan son ejderha efendisi. Kral Fenlolcres tüm efendileri tek tek yakalayıp Meldom Şehri'nin meydanında infaz etti. Tahir Özgen'i ise son ejderhayı bulup öldürmesi için hayatta tutuyordu. Tahir Özgen Kral'ın gözetiminden kaçtı. Son ejderha efendisi olarak son ejderhayı bulmakla ailesini onurlandırmayı amaçlıyor.

  • Bulursa öldüreceği bir ejderha.

Muhtemelen evet.

  • Arayışımda yardım edeceksin sanıyordum Tokanzi.

Tahir Özgen'in aradığı ejderhayı bulduğunu duydum.

Etasarım'ın ejderhası bu beklenmedik cevap karşısında bir an gerildi. Ne düşüneceğini bilemiyor fakat duydukları istemsiz tepkilere yol açıyordu. Hayatta kalan bir ejderha daha var ve o da bir ejderha efendisinin elindeyse çekeceği acının tarifi yoktu. Tokanzi'ye doğru attığı çığlık devasa bir alev topunun yaşlı adamın üzerine doğru yönelmesiyle son buldu. Tokanzi ise kısık sesle söylediği birkaç kelime sayesinde kendini korudu. Etasarım'ın ejderhasına kızmış gibi görünmüyordu.

Tahir Özgen'i Hayden'in öldüğü yerde bulabilirsin.

Ugsivaya anlessamira

Tokanzi'nin asfenlerin dilinde söylediği bu kelimeler, etasarım'ın ejderhasının çevresindeki tüm ağaçların eğilmesini sağlamış ve ona gökyüzünü açmıştı. Etasarım'ın ejderhası hala kendine gelemese de gökyüzüne baktı ve kanatlarını çırptı. Yükseldikten sonra tekrar Tokanzi'ye bakmak istedi ama devirdiği Punka ağacı da aralarında olmak üzere tüm ağaçlar tekrar yerini aldı. Büyük bir öfkeyle kanat çırpan etasarım'ın ejderhası uzaklaşırken Tokanzi başka bir şey düşünüyordu.

Binlerce yıldır bu ormandan gökyüzünü görebilen olmamıştı...

ayrac1.png

Devam edebilir :)

Sevgili @etasarim ve @sudefteri ile geçen sohbetin üzerine yazdım. Sudefteri bir şey isterse olmalı çünkü o Sudefteri mantığıyla yazılmış bir öykü. Biraz da işsizliğime denk geldi :) Çizim de belirttiğim üzere @etasarim'a ait. İzinsiz kullandığım için özür diliyorum :)

doc-son.png

Sort:  

Postları kontrol ederken, bir an ejderha gözüme çarptı. Başlığı görünce gülmekten baya bir şey yapamadım. Ejderhanın ismine koptum :) Çok anlamlı bir hikayesi varmış. Devamını merak etmemek elde değil :) Harika olmuş elinize sağlık.

İzinsiz kullandığım için özür diliyorum :)

Estagfrullah hocam çok sevindim, izin de nedir.

İsim konusunda çok yaratıcıyımdır 😂

Ben güzel yorum ve yaklaşımınız için teşekkür ediyorum :) Devam konusunda pek istikrarlı değilim söz veremem tabi ama olabilir :)

Doktor, By nefrustanın havasında mıdır nedir, hikaye beni içine aldı resmen. Kendimi hikayede buldum, çok büyük bir heyecanla okuyordum ki yarım kaldı. 👌 Güzeldi, eline sağlık ama ben bu ejderha ile neler yapacağım, kan, gözyaşı ihtiras, aşk var mı çok merak ediyorum.

Posted using Partiko Android

Valla ben de meraklardayım yarın boş olursam biraz daha yazarım :) zaten senin nasıl biri olacağına karar veremedim diye durdum. Kendimi bunu sen yazsan nasıl bir görsel kullanırdın diye hayal ederken buldum :)

:)) Güzel devamı gelecek gibi, sevindim. Kendini ben olarak bulduğun günler de gelecek doktor 😜

Posted using Partiko Android

bu hikâyeyi görmek beni mutlu etti, ejderhanın maceralarının devamını merak ettim:)
mavi alevler çıkaran ejderha geldi aklıma:)
Nefrusta ormanına rastlamak güzeldi ve Punka ağaçları da sevdiğim birini hatırlattı bana🙇‍♀️

Sudefteri bir şey isterse olmalı çünkü o Sudefteri

bu satırlar beni birazcık şımarttı, teşekkür ederim 🙆‍♀️

Neden punka ağaçlarıyla kafamda birini eşledin ki? Bana da hatırlatacak artık...

Birazcık şımarmanı istedim :) ben teşekkür ederim :)

Son olarak biyolojik saatinin yarasalarla paralellik göstermesi beni endişelendiriyor. Söylemek istedim.

bilemiyorum belki o yüzden daha çok sevmişimdir ağaçları :(
yarasalarla eşleştirilmek hoş olmadı ama:)
tamam tamam ne demek istediğini biliyorum, uyuyup uyandıktan sonraki o sürede aklımdaki yazıları okuyup yorum yapmak hoşuma gidiyor:)
tabi saçmalamadığım sürece 🤷‍♀️

Seviyorsan diyecek bir şey yok :) saçmalayabilirsin ben saate göre değerlendiririm :) uyurken çok şey yazmış bir insan olarak anlayabiliyorum :)

saçmalayabilirsin ben saate göre değerlendiririm :)

içim rahatladı o zaman devam edebilirim:))
uyurken çok şey yazmış oluyorum ama neyse ki çoğu rüya olarak kalmış oluyor, telefonu erişemeyeceğim bir yere bırakmam lazım:)

Güzel fikir ama yatağa girdiğimde aklıma geliyor. O an erişemeyeceğim yere erişmeye üşeniyorum :D

hiç yabancı değil bu hâl🤦‍♀️

This post is supported by @tipU upvote :)
@tipU voting service always profitable, instant upvotes | For investors.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bayıldım, benim gibi Tolkien hayranlarının da aklına smaug, hobbitler, elfler, elfçe gelmiştir eminim. Umarım devamı gelir, ellerinize sağlık!

Çok teşekkür ediyorum :) daha önce yazdığım bir öyküden yer ve karakter eklemesiydi aslında. Devamı da boş günlerimle birlikte gelir diye umuyorum :)

Congratulations @doctorbishop! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

İmzan çok güzelmiş ^^

Tekrar göreceğimi düşünmediğim eski bir dosttan kalma :)
Hoş geldin :)