konuk

in #tr6 years ago (edited)
Bir şeyler yazmaya ihtiyacım var gibi fakat kafam boş. Böyle duygu olarak yükselip ne hissettiğimi bilmediğim bir durumdayım şu an. Ne hissettiğini bilmemek derken hangi duygunun hakim olduğuna karar verememek değil. Durgunluk var ve tanımlayamadığım bir his var. Yazmak her zaman iyi geliyor diye size geldim ben de.
İkinci paragrafa uzun süre sonra başladım. Yukarıda bahsettiğim duyguya en yakın şeyi aradım. Sanırım yetersizlik en yakın şey. Çünkü birçok insan, birçok durum için endişe duymaktan kendimi alamıyorum. Fakat yetemeyeceğimi ya da yetişemeyeceğimi kabul ettim. Yeni de değil. Kabul edeli çok oldu da. Bir yerlerden rahatsız ediyor işte. Çünkü daha önce de dediğim gibi; hikayeyi bilmek her şeyi değiştirir.

Kaynak

Kendim ilerlemek istediğim hatta bir miktar ilerlediğim yolda daha önce bulunduğum yerlerde bir yabancı da görsem üzülüyorum. Bulunduğum yerden her zaman memnundum. Hep doğrusu ya da güzeli o gibi hissederdim. Yine aynı şekilde hissediyorum ama biliyorum ki ilerde şu an bulunduğum yere bakınca daha iyi bir yerdeymişim gibi hissedeceğim. Saçma bir durum. Çünkü bu akademik ya da ekonomik vs bir şey değil. İlerledim dediğim şey bir gerileme de olabilir. Buna rağmen başkasını görmek üzüyor. Kafam karışık. Herkese iyi geceler.

doc-son.png

Sort:  

Durgunluk var ve tanımlayamadığım bir his var. Yazmak her zaman iyi geliyor diye size geldim ben de.

bu şekilde hissettiğim zamanlarda aynı şeyi yapmak bana da iyi geliyor..

Kendim ilerlemek istediğim hatta bir miktar ilerlediğim yolda daha önce bulunduğum yerlerde bir yabancı da görsem üzülüyorum.

🙇‍♀️

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Doktor bugünlerde aynı kafa bende de var. Reçetesini yaz bakalım.

Tedavi yok. En azından reçete ile

Doktor ölecek miyiz :)

Zamanla geçiyor sevgili Baycan. Yani en azından öyle umuyorum. Bazen bilimsel yazı yazmak da işime yarıyor. Başka dünyalara dalmak iyi olabilir.

Ölmeyeceğiz :)

Ben daha çok gencim ölmek istemiyorum 🤗

You just planted 0.10 tree(s)!


Thanks to @doctorbishop

We have planted already 6150.49 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19031.18
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Really thought out! You are so inspiring!