Pırpırımı verin!

in #tr5 years ago (edited)

Geçen hafta bana da bildirim geldi;

Hey Doctor! steemitte bir yılı dolduranlar kervanına katılabilirsin. Evet bu taraftan. Tahir Bey burada değil hayır.


Aslında ilk tepkim; "Sadece bir yıl mı oldu?" şeklindeydi. Çok daha uzun gibi gelmişti. İçerik hazırlamak için bilgisayarı açtım. Oturup yazdım ama çok lezzetli olmadı. Bana kök birası içme sözü verip giden @arafs, hala düzenli şekilde yokluğunu hissettiğim @punky ve @ecotone'dn bahsedip durdum. Turkcebilim, @gokhan83kurt derken ne kadar çok şey yaşandığını, ne kadar çok paylaşılmışlık olduğunu fark ettim. Aslında biliyordum da taa @peri'den başlayarak düşününce gerçekten çok fazla geldi. Ortaya çıkan yazı fazla üzgün kelimelerden oluştuğu için sildim.

Geçtiğimiz bir yılın komik yanlarını da hatırlar oldum bugün. Mesela @arafs'nin "biz geldiğimizde buralar hep dutluktu" deme hayali vardı. Adamın sitede kalma gerekçelerinden biriydi bu cümleyi kurmak. Yatırımı ikinci plandaydı :)

Görsel eklemeyene oy yok!!!!

ayrac1.png

@anadolu ücretli oylama yaparken aralık verirdi. Üst sınırdan beni oylayacak mı diye bakardım. Çünkü çok fazla yorum yapmazdı ve ben yazdığımı beğenip beğenmediğini oradan anlardım :)

ayrac1.png

@punky bazen yoğunluktan yorum yazmazdı. Sonraki yazımda mention atmadan ondan bahsedince;
"Beni mi deniyorsun doktor?" tepkisi alırdım :D

ayrac1.png

@tahirozgen'in hiç oy gücü yoktu. "Abi valla beğeniyorum da oy atmama izin vermiyor lanet site!" şeklinde üzülürdü kendi deyimiyle "minnoş" hesabına...

ayrac1.png

@lightshield her yazıma yorum yapardı. Sonra bu iyiliği tüm teknik sorunlarımla ona gitmeme sebep oldu. Garibim benden çok çekti :D

ayrac1.png

@ruen bana az sonra aşağıya bırakacağım imzayı yapmıştı. O imza sayesinde @muratkbesiroglu'ndan yorum almıştım. Sitede küçücük bir hesap olarak böyle bir bildirim gelince şaşırmıştım.

"Ya gina bot abla bak emin misin @muratkbesiroglu olduğuna?"

diyerek gelen bildirimle konuşmuştum :)

ayrac1.png

Yorum kelimesiyle de @murattatar hocam gelir aklıma. Özenir bezenir bir içerik hazırlardım. Gelip bıraktığı yorum içerikten daha okunası olurdu :D Ayrıca sitede çok yeniydim ve kendisine yazdığım ilk yorum için bana kitap hediye etmişti. Siteyi sevmeye başlamıştım :D

ayrac1.png

@pinarhanpolat resim çizerdi. Hemen altında @sudefteri ve @baycan ile buluşurduk. Hatta @pinarhanpolat korece öğrenmeye çalışıyor, hazırladığı içerikleri bir de korece yazıyordu. Aramızda kalsın sudefteri de bu durumu biraz kıskanmıştı :)

ayrac1.png

Bir keresinde de fazla duygu yüklü şekilde burada bir şeyler yazmıştım. Nedendir bilinmez, gecenin bir yarısı derdimi size anlatmıştım. O gün aldığım tepkiler, yaklaşımlar o kadar güzeldi ki. Çok çeşitli nedenlerle çok kez bu siteden gitmek istesem de gidemeyişimin belki de temelinde o gün vardır.

ayrac1.png

Yazacak çok fazla şey var bu site ile ilgili. Laf olsun diye söylemiyorum, daha bahsetmek isteyeceğim ve sevdiğim çok kişi var/vardı. Fakat ilk aklıma gelenlerle sınırlandırdım. @arafs'ye inat görsel eklemedim. Bu seferlik idare edin :) Umarım yazarken aldığım keyfi okurken almışsınızdır :)

doc-son.png

Sort:  

Yazıyı görmeme rağmen yoğunluktan dönüş yapamamıştım. Şimdi sakin kafayla yorum yapmak istedim. Öncelikle 1.yılınız kutlu olsun. Herkesin sizde bıraktığı anıları okumak da oldukça keyifliydi. Samimiyet dolu, düşünceli insanlarmış gerçekten. Bu kadar anıyla bu ortamın sevilmesine şaşırmadım. Ama herkesin gittiğini düşününce durmanız da takdire şayan. Teşekkürler, yine güzel bir yazı olmuş, resmin yokluğunu hiç fark etmedim bile :)

Teşekkür ediyorum dostum. Hala güzel insanlar ve tahir özgen var. O yüzden sanıyorum :)

You got a 12.59% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

1.yılın kutlu olsun:) 🎈🎈

ne güzel ne duygusal satırlar, kısa kısa anlatmış olsan da bana hatırlattıkları o kadar fazla ki bir yıla sığmayacak kadar hem de..
iyi ki tanımışım ve iyi ki buradasın:)

hem bak sana ne diyeceğim; sevdiğim bir arkadaşımla dizi izlemek için seçim yapmak üzereydik tam o anda menşın geldi, bu yazının linki olduğunu görünce bu bir işarettir deyip bil bakalım neyi izlemeye başladık 🤷‍♀️
evet bildin tabi ki fringe:)

Ahahaha daha iyi bir doğum günü hediyesi almamış olabilirim :)

Ben de sizi tanıdığıma çok memnun oldum. O kısa satırlar için ben de kafamda çook gezdim. O bahsettiğim günde yorumlarıyla o samimiyeti hissettiren insanlardan birisin tabi ki. Teşekkür ediyorum.

teşekkür ederim çok naziksin:)
burada o samimi ortamı hissettirenlerden biri de sensin dememe hiç gerek bile yok:)

Birinci yılın kutlu olsun doktor 😊
Yazını okudukça benimden aklımdan film şeridi gibi geçti. Ne güzel günlerimiz geçti bu güzel platformda ve geçmeye de devam edecek inşallah 😃

Posted using Partiko iOS

Teşekkürler Baycan :) biraz şakayla karışık anlattım ama sanırım herkes birbirini biliyor :)

Steemit'teki birinci yılınız kutlu olsun @doctorbishop. Bahsettiğiniz kişilerin hesaplarına ve yapılan yorumlara bakınca gerçektende çok şeyler yaşandığı, çok şeyler paylaşıldığı anlaşılıyor. Tekrar gelmelerini ve Steemit'e renk katmaya devam etmelerini çok isterdim.

Gerek yazıları gerek yorumları gerek discord üzerinden ettiğimiz sohbetler olsun çok değerliler evet. Özlemekten başka elimden bir şey gelmiyor sevgili @maonx. Böyle keyifli hatırlayalım en azından.

Teşekkür ediyorum bu arada :)

Vay doktor ya 1 yıl ha. Steemitte 1 yıl gerçekte 10 yıla denk geliyormuş derler bizim oralarda 😜

Nice yıllara diyelim.

Sırf sana düzenli oy verebileyim diye steem aldım :))

@arafs'a inat görsel eklememen takdire şayan. 😂 destekliyorum ✌

Posted using Partiko Android

Cidden abi bir yıl çok az bak. Yalan söylüyorlar :)

Sana daha önce "doctor'a düzenli oy verebilmek için steem alırken çok tatlı oluyorsun" diyen olmuş muydu? :D

Teşekkür ediyorum abim. Varlığın ve samimiyetin için :)

Ben her zaman çok tatlıyım, insülin dirençleri karşımda duramıyor :)))

@edebiyat bak neler söylüyor :)

Hmm, çirkin ve tatlı. ;) olabilir mi? :))

Posted using Partiko Android

Olmuş gibi sanki ya :D

Olmuyor, yapamıyorum; hayal edemiyorum. :))

Posted using Partiko Android

hocam yazı da altına bırakılan yorumlarda çok keyifliydi, okurken tebessüm ettiren bir yazı olmuş. nice yıllara :)

Çok teşekkür ediyorum hocam :) ben de gülümseyerek yazmıştım hep :)

Farkına bile varmadan nasıl da başka bir dünya kurulmuş buralarda...

Posted using Partiko Android

Evet. İçindeyken güzel olduğunu biliyordum ama keyfini çıkarmaya çalışmadım sanırım. Bu kadar kısa sürede değişeceğini kimse beklemiyordu :(

Anlıyorum sizi:(

O halde şimdi tadını çıkarın😊

Posted using Partiko Android

Hep güzel şeyleri hatırlayacak kadar da temiz kalplisin ^^ benim nedense aklıma hep kavgalar gürültüler kaos geliyor ve acaba niye hala burdayım diyorum. Uzun sürenin ardından geldiğimde ortamı çok sıcak buldum belki ondandır ^^ Keşke ben de senin kadar geriye baktığımda sadece güzel şeyleri düşünüp gülümseyecek kadar optimist olsaydım.


Mutlu yıllar doktor!

Çok teşekkür ederim :) seninle oturduk yemek yedik. Hatta bira içtik. Siteyle ilgili epey uyarmıştın taa o zamandan. Ben de hep böyle bakamıyorum tabi ki ama olumlu şeyler genelde daha etkili oluyor.

Yine içeriz Doktor! Ortam böyle samimi ve butik kaldıkça daha güzel şeyler olur. Resmen güzel bir elekten geçmiş buralar keşke gitmemesi gerekenler de geri gelse ^^

O rüya senaryo ama gerçekleşeceğini sanmam. Yine de bekleyelim belki olur. Sen döndün mesela :)

This post has received a 11.67 % upvote from @boomerang.

This post is supported by @tipU upvote :)
@tipU voting service instant upvotes | For investors.