You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 13.07.2018

in #tr6 years ago

Benim Salahaddin Eyyubi. Cennetin Krallığı filminde çok cool bir adamdı.Başka dinden ve kendi halkına zulüm yapmış olmalarına rağmen insanlığını öne koyup insanları güvenle evine yollamıştır. En azından filme göre :)

Amacım ciddiyeti bozmak değil neşe katmaktır. Zaten en sevdiğim tarihi karakter sanıyorum Da Vinci'dir. Dün oy aldığım için bugün sadece bu güzel sahneyi sizinle paylaşmak istedim :)

Sort:  

Doktor ciddiyeti bozacak ne yaptın anlamadım. Hem bu bir yorum etkinliği değil mi, maksat yorum sayısı artsın değil mi? Zaten 10 kişi oylanacak, herkes oylanmak zorunda değil o sebeple Renk katacacak yorumlara hayır deneceğini sanmıyorum. Quraturk ün adına konustum ama hani reddiyeleri varsa bildirirlerse sevinirim.

Ben en çok İsmail Abinin genlerini seviyorum mesela :)

Ya aşırı güldüm 😂 ilk kez izliyordum bir de baya iyiydi :)

ismail abi candır :D